Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Προσκλητήριο συμμετοχής και στήριξης από την Πυρονόμο Βάσω Χαρέλα. (2ος ΠΣΘ)



"Δεν υπάρχουν ιδέες,υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν ιδέες,κι αυτές,παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει."

Ν.Καζαντζάκης


Άνθρωποι με "μπόι υψηλό" σε ήθος, αξιοπρέπεια και έντονο αίσθημα ευθύνης για να υπηρετήσουμε τα συμφέροντα των συναδέλφων συμμετέχουμε στο ψηφοδέλτιο της "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ" και ζητάμε την συμμετοχή και  στήριξή σας στις εκλογές στις 31/3 και 1/4 για την ανάδειξη των μελών του Δ.Σ. της ΕΥΠΣ Κεντρικής Μακεδονίας και των αντιπροσώπων στην ΠΟΕΥΠΣ.








Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Μήλτσιος Γιάννης: Η υποψηφιότητά μου για τις εκλογές της ΕΥΠΣ Κεντρικής Μακεδονίας. (31 Μαρτίου, 1 Απριλίου 2018)







Δεν υπάρχει στιγμή χωρίς καθήκον…

   Αγαπητοί, φίλοι και φίλες, ενόψει των πολλών προβλημάτων που ολοένα και περισσότερο επιβαρύνουν καθημερινά την επαγγελματική και προσωπική μας ζωή, αποφάσισα να συμμετάσχω ενεργά με την εκπροσώπηση των συναδέλφων στην Ένωση Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος της Κεντρικής Μακεδονίας. Απορρίπτοντας την άγονη «πολιτική του καναπέ», ευελπιστώ να βάλω ένα λιθαράκι προς την βελτίωση των συνθηκών εργασίας μας, θέτοντας υποψηφιότητα με την «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ».  


   Η «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ» πλαισιώνεται από ικανά μέλη, που έχουν αποδείξει έμπρακτα την ακεραιότητα του χαρακτήρα τους. Οπλισμένα με όραμα και στόχο, είναι αποφασισμένα να αγωνιστούν με υπευθυνότητα και σοβαρότητα, για το όφελος του συναδέλφου.  
   Τα επόμενα χρόνια θα κληθούμε όλοι μας να αντιμετωπίσουμε σοβαρές προκλήσεις. Είναι στο χέρι μας είτε να αγωνιστούμε ή να δεχτούμε τη μοίρα μας.
-          Η θέσπιση δίκαιου βαθμολογίου για τους πυροσβέστες από τον βαθμό του Πυρονόμου και κάτω. Η Πυροσβεστική είναι το μοναδικό Σώμα χωρίς βαθμολόγιο, με αποτέλεσμα να είμαστε δέσμιοι σε κάλπικες «προσωπικές μισθολογικές διαφορές», άνισα επιδόματα και μηδενικές αυξήσεις.
-          Η απομόνωση της «προσωπικής διαφοράς» από όλες τις επιστρεφόμενες κρατήσεις που προβλέπετε να γίνουν, μετά από τη σχετική απόφαση του ΣτΕ.
-          Ο επαναπροσδιορισμός του μισθολογίου. Παρ’ όλες τις διαβεβαιώσεις της πολιτικής μας ηγεσίας για το αντίθετο, ουσιαστικά ο πυροσβέστης χάνει μέχρι και το ένα τρίτο του μισθού του σε βάθος χρόνου.
-          Την δικαιότερη προσαρμογή των επιδομάτων. Μείωση της ψαλίδας μεταξύ αξιωματικών και υπαξιωματικών.
-          Την επαναφορά προς συζήτηση του θέματος του επιδόματος παραμεθορίου.
-          Την θέσπιση οικονομικής αποζημίωσης των ρεπό που προέρχονται από υπερωριακή εργασία. Είναι καιρός να μπει ένα φρένο στα «άπειρα» ρεπό και την καταχρηστική απασχόληση του πυροσβέστη.
-         Την αναπροσαρμογή του δυναμολογίου, αναβάθμιση Υπηρεσιών και Κλιμακίων, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες. Ορθολογικότερη αξιοποίηση και τοποθέτηση αξιωματικών.
-          Την αναγνώριση της μάχιμης 5ετίας στις Ειδικές Υπηρεσίες όπως την Ε.Μ.Α.Κ.
-          Την ανανέωση του ατομικού πυροσβεστικού εξοπλισμού, των οχημάτων και των κτηρίων.  
-          Την τακτικότερη και ποιοτικότερη ενημέρωση των συναδέλφων από τα μέλη της ΕΥΠΣ.
-          Τον εκσυγχρονισμός του καταστατικού της ΕΥΠΣ και εκ βάθρου ανανέωση του τρόπου εκλέγειν και εκλέγεσθε (Ενιαίο Ψηφοδέλτιο).      
   Πρέπει επιτέλους να μπει τέλος στην αδικία και στην απαξίωση. Δεν μπορεί πλέον ο πυροσβέστης να μην έχει όραμα, να μην έχει προοπτική, να μην ελπίζει στο καλύτερο. Είναι αναγκαίο να αφήσουμε πίσω την μιζέρια του παρελθόντος και να συμμετάσχουμε ενεργά. Κανένας αγώνας δεν κερδήθηκε από την πολυθρόνα… Ας εργαστούμε συλλογικά για το καλό μας, για το καλό των παιδιών μας.  
   Σας καλώ να αγωνιστούμε όλοι μαζί, για έναν πυροσβέστη με αξιοπρέπεια και όραμα, να αναδείξουμε ενωμένοι το μοναδικό όπλο που έχουμε. ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ… στις 31 Μαρτίου και 1 Απριλίου, να είμαστε παρόντες στην εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη των εκπροσώπων της Ένωσής μας και της Ομοσπονδίας.
Με εκτίμηση
Μήλτσιος Μ. Ιωάννης.

Καλές επιστροφές… 














Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

ΔΑΜΠΟΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Η συμμετοχή μου στις εκλογές της ΕΥΠΣ Κεντρικής Μακεδονίας. (31 Μαρτίου, 1 Απριλίου)





Αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες ξεκινάω την επιστολή την οποία
κοινοποιώ σε εσάς με το γνωμικό ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Για το κοινό καλό δεν θα μπω σε καμία κριτική και αντιπαράθεση για θέματα μικροπρέπειας και προσωπικών εγωισμών. Σκοπός της υποψηφιότητα μου είναι να στηρίξω προτάσεις και λύσεις στα μικρά και μεγάλα προβλήματα των συναδέλφων που υπάρχουν, χωρίς δόλο και χωρίς διαχωρισμό και πάντα με τη βοήθεια του συνόλου . Η εξουσία που δίνεται σε μια παράταξη από τους συναδέλφους πρέπει να έχει γνώμονα το εμείς και όχι το εγώ ή ισχύς εν την ενώσει σε όλους τους τομείς δείχνει πάντα τη δύναμη του συνόλου και την επίτευξη των στόχων που θέτει. Η εγκράτεια και δικαιοσύνη καθώς και ο αλτρουισμούς είναι χαρακτηριστικές αρετές που πρεσβεύουν το πυροσβεστικό γίγνεσθαι και που πρέπει να αναδειχθούν σε όλους του τομείς και τις διεκδικήσεις που θα θέσουμε μαζί.
Σκοπός και επίτευξη των στόχων της Ε.Υ.Π.Σ.Κ.Μ και της Π. Ο.Ε.Υ.Π.Σ είναι η διεκδίκηση και η κατοχύρωση του επαγγέλματος μας στα βαρέα και ανθυγιεινά η σε ανάλογη κατηγορία επαγγελμάτων όπως υφίσταται στις ευρωπαϊκές χώρες, με το τρόπο αυτό ανοίγει ο δρόμος και σε άλλες κατοχυρώσεις του επαγγέλματος μας που αφορούν το συνταξιοδοτικό την ιατρό φαρμακευτική περίθαλψη αλλά και τις οικονομικές απολαβές. Ακούγοντας τους συνέδρους και τις ομιλίες που έκαναν στις 12/03/2018, θα μπορούσα να τις κρίνω, δε θα το κάνω αυτό όμως γιατί δεν είναι στο πυροσβεστικό γίγνεσθαι και στην ιδιοσυγκρασία μου. Καθώς υπήρξα αποδέκτης τέτοιων συμπεριφορών που δεν ταιριάζουν στο χαρακτήρα μου. Το σημαντικό όμως και θετικό συμπέρασμα είναι πως αρκετοί από τους συνέδρους έχουν ίδιες αντιλήψεις και απόψεις που μπορούν να υλοποιηθούν και να πραγματοποιηθούν, δυστυχώς όμως μερικές από αυτές αλλοιώνονται από αναχρονιστικές αντιλήψεις. Ελπίζω ότι αλλάζοντας τις σελίδες στις σκέψεις μας θα κάνουμε το επόμενο βήμα ενωμένοι βάζοντας στην άκρη τη προσωπική ματαιοδοξία. Θέλω να συγχαρώ τον κύριο Καζάνα για τη ακεραιότητα του χαρακτήρα του αλλά και την αποδοχή από όλο το σύνολο των συναδέλφων έστω και αν δεν το γνωρίζω προσωπικά.
Είναι η πρώτη φορά που βάζω υποψηφιότητα και θέλω να συγχαρώ την έντονη και δυναμική συμμετοχή των συναδέλφων γυναικών στα ψηφοδέλτια είναι σημαντικό να δώσουμε βήμα και σε εκείνες που με το δικό τους τρόπο μας στηρίζουν και μας βοηθούν σε ένα ανδροκρατούμενο περιβάλλον. Τις εύχομαι καλή επιτυχία και δυναμικό παρόν σε αυτό το βήμα που κάνουν.
Κλείνοντας τη επιστολή μου θέλω να ευχαριστήσω το πρόεδρο Τσαλή Δημήτρη για τη τιμή που μου έκανε να με εντάξει στο ψηφοδέλτιο του.
Θέλω να ευχηθώ σε όλους καλή επιτυχία και δυναμικό παρόν . Για το καλό του συνόλου και του κλάδου μας.
Με εκτίμηση και σεβασμό στους συναδέλφους




Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Κώστας Αβραμίδης: Η συμμετοχή μου στις εκλογές της Ε.Υ.Π.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας.

Εκλογές για την ανάδειξη μελών του Δ.Σ. της Ε.Υ.Π.Σ.Κ.Μακεδονίας.
(31 Μαρτίου - 1 Απριλίου 2018)


Πιστεύοντας πως το συνδικαλιστικό μας όργανο έχει ως αποστολή του να  εκπροσωπεί τους Πυροσβέστες που αγωνίζονται καθημερινά στον στίβο της προσφοράς και της αυτοθυσίας σε όλη την Ελλάδα, εδώ και πολλά χρόνια,  αγωνίζομαι να πείσω όλους τους συναδέλφους πως δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να είμαστε ενωμένοι και αντάξιοι των συναδέλφων που τιμούν τη στολή τους και εκτελούν τα καθήκοντά τους με ζήλο και επαγγελματισμό. Σε αυτούς απευθύνομαι.
Προσωπικά, έχω αποδείξει πως δεν χρειάζεται να έχει κάποιος από εμάς θέση ή τίτλο για να βοηθήσει αφιερώνοντας χρόνο και εργασία ώστε να στηρίξει τον αγώνα διεκδίκησης του δίκαιου, γιατί πιστεύω σε αυτό.
Στον αγώνα αυτό, είμαστε απαραίτητοι όλοι ώστε να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις που είναι μπροστά μας. Είμαστε όλοι κοινωνοί των προβλημάτων που σχετίζονται με την πίεση που δέχεται το Πυροσβεστικό Σώμα  από τις ελλείψεις τόσο σε έμψυχο  όσο και σε υλικό  δυναμικό. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως το Πυροσβεστικό ΄Σώμα ως Οργανισμός, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον Πυροσβεστικό Υπάλληλο. 
Έχουμε να αντιμετωπίσουμε χρονίζοντα προβλήματα: Βαθμολόγιο, Μισθολόγιο, ατομικό εξοπλισμό, αποδεκατισμένο στόλο οχημάτων, απλήρωτες ώρες εργασίας, διαμερισμό του προσωπικού, ταυτότητες, κανονισμό μεταθέσεων, συνταξιοδοτικό και άλλα πολλά, θεσμικά και οικονομικά που η εξουσία αρνείται εμμονικά πλέον να δώσει λύση. 
Οι προκλήσεις όμως που βρίσκονται μπροστά μας, είναι ακόμη πιο δύσκολες και απαιτούν από εμάς σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Η διαχρονική μου θέση, είναι πως οι εκπρόσωποι των Πυροσβεστών, πρέπει να ακούν και να αναδεικνύουν με αγώνα και δυσκολία τα θέματα που απασχολούν το παρόν και μέλλον του  Πυροσβεστικού προσωπικού κατά την άσκηση των καθηκόντων του και την καθημερινή του  οικογενειακή  ζωή, όπως και να προβλέπουν τα σχέδια της εξουσίας για τα επερχόμενα


Κάθε άλλη δραστηριότητα, με έβρισκε και με βρίσκει αντίθετο.
Η μόνη δύναμη που έχει ένα συνδικαλιστικό όργανο που εκπροσωπεί μια συγκεκριμένη ομάδα εργαζομένων, είναι αυτή της ενότητας και της μαζικής συμμετοχής. Κάθε προσπάθεια εσωστρέφειας, μειώνει την δύναμη αυτή και έχει μόνο αρνητικά αποτελέσματα.
Πάγια θέση μου, η ζωντανή μετάδοση των συνεδριάσεων των Δ.Σ. ώστε να παρακολουθούν, να ''καμαρώνουν'' και να αξιολογούν οι συνάδελφοι το επίπεδο, τον προσανατολισμό και τον ρόλο του κάθε εκλεγμένου που στήριξαν με την ψήφο τους.

Την ευθύνη για την ποιότητα και την ικανότητα των στελεχών που θα  εκπροσωπήσουν τον μαχόμενο συνάδελφο και θα αναδείξουν τα προβλήματά του, την έχουμε όλοι μας, ο καθένας ξεχωριστά.

Συναδέλφισσες - συνάδελφοι, ανακοινώνω την συμμετοχή μου στις επερχόμενες εκλογές για την ανάδειξη του Δ.Σ. της Ε.Υ.Π.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας, στηρίζοντας  την παράταξη ''ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ  ΣΥΜΜΑΧΙΑ'',    τον συνάδελφο Δημήτρη Τσαλή και την ομάδα του που αποτελείται από άξιες και  άξιους, ικανές και ικανούς συναδέλφους με ήθος και αξιοπρέπεια. 

Εύχομαι σε όλες  τις συναδέλφισσες  και όλους τους συναδέλφους  που θα συμμετέχουν στις εκλογές ως υποψήφιες-οι σε όλους τους συνδυασμούς, υγεία,  καλή δύναμη, καλή επιτυχία και ζητώ την συμμετοχή όλων των μελών της Ένωσης στις διαδικασίες με αξιοπρέπεια και ήθος όπως άλλωστε εμείς οι Πυροσβέστες γνωρίζουμε να κάνουμε πολύ καλά στις καθημερινές μάχες με τον κίνδυνο.-


Καλές επιστροφές.  



Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

Π.Κ. Σταυρού. Γιορτή στην μνήμη των προστατών μας Αγίων Τριών εν Καμίνω Παίδων.

Στις εγκαταστάσεις του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Σταυρού πραγματοποιήθηκε Σήμερα 17-12-2017 και Ω/11.00', η λιτή γιορτή στην μνήμη των Αγίων Τριών εν Καμίνω Παίδων, στο παρεκκλήσιο που χτίστηκε από Πυροσβέστες στην μνήμη τους. Στην γιορτή τίμησαν με την παρουσία τους τους συναδέλφους, ο Δήμαρχος Βόλβης κ. Λιάμας Διαμαντής, ο Διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Ασπροβάλτας, συνάδελφοι της Αστυνομίας, γονείς, οικογένειες των Πυροσβεστών και φίλοι του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Σταυρού.
Και του χρόνου να είμαστε γεροί.

Καλές επιστροφές σε όλους τους συναδέλφους. 

Κωνσταντίνος Αθ. Αβραμίδης
Πυρονόμος - Προϊστάμενος Π.Κ. Σταυρού







Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

Π.Κ. Σταυρού: Εκπαίδευση με θέμα: ''την εμπλοκή δεξαμενών υγραερίου σε πυρκαγιά, τους κινδύνους που προκύπτουν και προτάσεις για την ορθή αντιμετώπισή τους καθώς και τος κινδύνους από πυρκαγιά σε υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα.''

Την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017, πραγματοποιήθηκε  εκπαιδευτική παρουσίαση   με θέμα: ΄΄ την εμπλοκή δεξαμενών υγραερίου σε πυρκαγιά, τους κινδύνους που προκύπτουν και προτάσεις για την ορθή αντιμετώπισή τους καθώς και τος κινδύνους από πυρκαγιά σε υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα από τον Αξιωματικό της Δ.Π.Υ.Ν.Θεσσαλονίκης Επ/γό Αζά Αντώνιο. Στην εκπαίδευση συμμετείχε με παρουσίασή του, ο κ. Μηνάς Λουλάς, Χημικός Μηχανικός, συνεργάτης του εργαστηρίου Στοιχείων Μηχανών και Μηχανολογικού Σχεδιασμού της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του Α.Π.Θ.. ο οποίος παρουσίασε θέματα που αφορούν τους Σ.Α.Μ.Ε.Ε. (Συμβούλους Ασφαλούς Μεταφοράς Επικίνδυνων Εμπορευμάτων) στις δεξαμενές υγραερίων και υγρών καυσίμων και στα φορτηγά μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων. Επίσης, κλήθηκαν και συμμετείχαν στελέχη του Τμήματος Τροχαίας Ασπροβάλτας και Α.Τ. Βόλβης.

 Η εκπαιδευτική παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στην νέα αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Βόλβης στον Σταυρό.

Ευχαριστούμε για μία ακόμη φορά τον Δήμο Βόλβης και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου για την παραχώρηση της αίθουσας.