Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Κώστας Αβραμίδης: Όταν η μικρότητα η ματαιοδοξία και η γελοιότηταξεπερνάνε τον εαυτό τους.

Από την μέχρι τώρα στάση μου και πορεία στον υπηρεσιακό αλλά και στον χώρο εκπροσώπησής μας, έχω αποδείξει με πράξεις και δουλειά πως είμαι ένας απλός στρατιώτης στην υπηρεσία του συνόλου.
Ποτέ δεν  είχα σκοπό να ασχοληθώ και ούτε ασχολήθηκα με μικρότητες και γελοιότητες κανενός χώρου και κανενός ματαιόδοξου τύπου που ψάχνει να βρει νόημα στην  ζωή του. Μου προκαλεί λύπη και συμπόνοια.
Μέχρι που πριν λίγο είδα μια ανακοίνωση που ''καταγγέλλει την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος για δημιουργία Μ.Κ.Ο. και αναρωτιέται ο συντάκτης αν έχει πάρει η Ομοσπονδία χρήματα από τον Έλληνα φορολογούμενο χρήματα για την δημιουργία Μ.Κ.Ο. και αν έχει ενημερωθεί για αυτό η ηγεσία του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης για τις ενέργειές του.
Τα στοιχεία που παραθέτει, είναι αδιάσειστα. Ατράνταχτα. Δεν χωράνε καμία απολύτως αμφισβήτηση από κανένα. Προκαλούν σεισμό στον χώρο των ένστολων και πρέπει άμεσα να κινηθούν οι διωκτικές αρχές για την διερεύνηση της εν λόγω ΜΚΟ.
Τα στοιχεία λοιπόν φίλοι χρήςτες του διαδικτύου, είναι η κατηγορία που επιλέχθηκε και ειχε ως αποτέλεςμα να χαρακτηριστεί η ιστοσελίδα στο facebook ως Μη Κυβερνητική Οργάνωση κάτι που αυτονπητο είναι πως έτσι κι αλλιώς δεν είναι. Στοιχείο που είναι τόσο σοβαρό όσο και η καταγγελία.




Ίσως να περίμενε κανείς να έχει χαθεί η ψυχραιμία, αλλά δυστυχώς το μόνο που έχει χαθεί είναι η σοβαρότητα. Ευτυχώς κάποιοι φροντίζουν με την στάση τους να μη χάσουμε το χιούμορ μας.

Ως εθελοντής δημιουργός και χειριστής της ιστοσελίδας της Ομοσπονδίας στο facebook, αρμοδιότητα που ανέλαβα μετά από αίτημα προς εμένα του Δ.Σ. , αναλαμβάνω προσωπικά την ευθύνη και είμαι έτοιμος να υποστώ τις συνέπειες περιμένοντας την σύλληψή μου από τις αρμόδιες αρχές και να υποστώ το μέγιστο βάρος της αλλαγής της κατηγορίας της ιστοσελίδα σε ότι μου προτείνει το σύνολο. Από αύριο θα ξεκνήσει δημοψήφισμα.

Εάν είναι τόσο αδιάσειστα και τα  στοιχεία για όλες τις καταγγελίες που έχουν γίνει στο άμεσο παρελθόν, καλούμαστε όλοι εμείς να βγάλουμε πιο εύκολα από ότι πιστεύαμε τα συμπεράσματά μας για την σοβαρότητά τους.

Δεν γνωρίζω τα αίτια που οδήγησαν κάποιον να σκεφτεί με αυτό τον τρόπο, ούτε και μπορώ να τον κατανοήσω, αλλά πιστεύω πως μπορώ να του συμπαρασταθώ και να τον βοηθήσω σε όποιο πρόβλημα αντιμετωπίζει με την τεχνολογία. Όπως για παράδειγμα πως το ερωτηματικό (;) στο ελληνικό πληκτρολόγιο είναι το γράμμα Q στα πεζά.  ;)


Με συναδελφική λύπη και μεγάλη  προσπάθεια για καταννόηση
Κώστας Αβραμίδης
Τεχνικός Διαχειριστής της ιστοσελίδας της ΠΟΕΥΠΣ.





Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Ρύθμιση θεμάτων παροχών του Τ.Π.ΑΣ. και του Τ.Π.Υ.Α.Π.

ΘΕΜΑ: «Ρύθμιση θεμάτων παροχών του Τομέα Πρόνοιας Αστυνομικών Υπαλλήλων (Τ.Π.ΑΣ.) και του Τομέα Πρόνοιας Υπαλλήλων της Αστυνομίας Πόλεων (Τ.Π.Υ.Α.Π.) του Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολουμένων στα Σώματα Ασφαλείας (Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α.) ως προς τον καθορισμό του ύψους και του τρόπου υπολογισμού του εφάπαξ βοηθήματος και τον προσδιορισμό των εισφορών των ασφαλισμένων μετόχων αυτών.»
Την 20/2/2014 δημοσιεύθηκε ο Νόμος 4239/2014 (ΦΕΚ Α΄-43) στο άρθρο 9 του οποίου ορίζεται ότι:
1. Το προτελευταίο εδάφιο του άρθρου 95 του ν. 3655/2008 (Α΄ 58), που προστέθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 4142/2013 (Α΄ 83), αντικαθίσταται ως εξής:
«Το ύψος, ο τρόπος υπολογισμού και οι προϋποθέσεις χορήγησης των πάσης φύσεως παροχών του ΤΕΑΠΑΣΑ, καθώς και ο προσδιορισμός των σχετικών εισφορών που βαρύνουν τους μετόχους ασφαλισμένους αυτού, καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, ύστερα από αναλογιστική μελέτη και πρόταση του Δ.Σ. του Ταμείου.»
2. Στο άρθρο 103 του ν. 3655/2008 προστίθεται παράγραφος 5 ως εξής:
«5. Μέτοχοι του Τομέα Πρόνοιας Αστυνομικών (ΤΠΑΣ) και του Τομέα Πρόνοιας Υπαλλήλων Αστυνομίας Πόλεων (ΤΠΥΑΠ) που συμπλήρωσαν χρόνο ασφάλισης τριάντα πέντε (35) ετών στους Τομείς αυτούς μπορούν να ζητήσουν τη χορήγηση εφάπαξ βοηθήματος και πριν την έξοδό τους από το Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας οπότε ο μέτοχος ασφαλισμένος μπορεί να ζητήσει τη διακοπή της ασφαλιστικής σχέσης ή τη διατήρησή της, μέχρι την έξοδό του από το Σώμα. Στην πρώτη περίπτωση διαγράφεται από μέτοχος, παύει η υποχρέωσή του για καταβολή εισφοράς και εξομοιώνεται με τους εξελθόντες οριστικά. Στη δεύτερη περίπτωση το ποσό που χορηγήθηκε στο μέτοχο ασφαλισμένο συμψηφίζεται, υπολογιζόμενο εντόκως, με το εφάπαξ βοήθημα που προσδιορίζεται με την οριστική απόφαση χορήγησης της παροχής μετά την έξοδό του από το Σώμα. Αν μέτοχος ασφαλισμένος που έλαβε εφάπαξ βοήθημα κριθεί ως μη δικαιούμενος συντάξεως ή μετά τον ανωτέρω συμψηφισμό προκύπτει επιστροφή ποσού, ο μέτοχος ασφαλισμένος καλείται να αποδώσει το κατά περίπτωση ποσό στο Ταμείο εντός διμήνου. Αν δεν αποδοθεί το ποσό αναζητείται και αποδίδεται στο Ταμείο, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ. Σε μέτοχο που διετέλεσε δημόσιος υπόλογος ή διαχειριστής δεν μπορεί να χορηγηθεί εφάπαξ βοήθημα αν αυτός έχει καταλογισθεί με οποιοδήποτε ποσό (έλλειμμα) ή δεν έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος της διαχείρισής του. Με απόφαση του Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη καθορίζεται η διαδικασία και κάθε σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου.»
Γνωρίζεται ότι επίκειται η κατ’ εξουσιοδότηση του Νόμου 4239/2014 έκδοση Υπουργικής Απόφασης που θα καθορίζει τη διαδικασία και κάθε σχετικό θέμα αναφορικά με την εφαρμογή της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του εν λόγω Νόμου.

http://www.teapasa.gr/

Ενημερωτικά στοιχεία σχετικά με τις πληρωμές των εφάπαξ χρηματικών βοηθημάτων του ΤΠΥΠΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΘΕΜΑ: «Ενημερωτικά στοιχεία σχετικά με τις πληρωμές των εφάπαξ χρηματικών βοηθημάτων του ΤΠΥΠΣ του Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α.».
Στον πίνακα που ακολουθεί εμφανίζονται στοιχεία σχετικά με την πορεία των πληρωμών των εφάπαξ χρηματικών βοηθημάτων του Τομέα Πρόνοιας Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος - Τ.Π.Υ.Π.Σ. (πρ. Ε.Τ.Υ.Π.Σ.) για τό έτος 2014


Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Ποιοι ένστολοι φευγουν χωρίς όριο ηλικίας.

Ποιοι ένστολοι φεύγουν χωρίς όριο ηλικίας

Για τους στρατιωτικούς που συμπληρώνουν 25 έτη συντάξιμης υπηρεσίας το:



α.  2011 απαιτούνται 26 χρόνια υπηρεσίας (καταταγέντες το 1986)

β.       2012        απαιτούνται        27     χρόνια υπηρεσίας        (καταταγέντες το 1987)

γ.       2013        απαιτούνται         28     χρόνια υπηρεσίας         (καταταγέντες το 1988)

δ.        2014       απαιτούνται        29      χρόνια υπηρεσίας         (καταταγέντες το 1989)

ε.        2015       απαιτούνται      30     χρόνια υπηρεσίας       (καταταγέντες το 1990)

στ.     2016             >>                    31         >>         >>                    (καταταγέντες το 1991)

ζ.       2017             >>                    32         >>         >>                    (καταταγέντες το 1992)

η.      2018             >>                     33        >>         >>                     (καταταγέντες το 1993)

θ.       2019             >>                    34        >>         >>                     (καταταγέντες το 1994)

Από τα επιπλέον χρόνια που απαιτούνται, αφαιρούνται τα 5 πλασματικά, ενώ με τις νέες ρυθμίσεις μπορούν να εξαγοραστούν μέχρι 3 χρόνια ακόμα.

Αυτό σημαίνει ότι  οι καταταγέντες μέχρι το 1990 δεν χρειάζεται να εξαγοράσουν κανένα χρόνο για να φύγουν με πρόωρη σύνταξη στα 25 χρόνια (24 χρόνια, 6 μήνες, 1 μέρα).

Οι καταταγέντες το 1991 εξαγοράζουν ένα χρόνο, αυτοί του 1992 εξαγοράζουν 2 χρόνια  και του 1993 εξαγοράζουν 3 χρόνια. Μέχρι εδώ στην ουσία δεν υπάρχει ποινή.

Οι καταταγέντες το 1994 θα εξαγοράσουν τα 3 χρόνια και θα φύγουν με 1 χρόνο ποινής δηλαδή στα 26 πραγματικά χρόνια υπηρεσίας (25 χρόνια, 6 μήνες, 1 μέρα).

Ipiruscorner.blogspot.com

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Εθελοντές πυροσβέστες... επί πληρωμή! Τι ισχυρίζεται ο πρόεδρος του ΕΣΕΠΑ Νίκος Σαχινίδης που έξαλλος από τις δημοσιογραφικές αποκαλύψεις εγκατέλειψε τον διάλογο στην εκπομπή





www.action24.gr

Σειρά του '91: 32 χρόνια είμαστε μαζί. 28-2-1991 / 28-2-2023

Σειρά του '91


Σαν σήμερα πριν από 32 ολόκληρα χρόνια, ήταν η πρώτη μου ημέρα στο Σώμα σαν Δόκιμος Πυροσβέστης. Παιδί. Ένα παιδί που δεν γνώριζε τίποτα για το μέλλον του και δεν μπορούσε να φανταστεί πως θα ήταν οι ημέρες του και οι νύχτες του τα επόμενα χρόνια της ζωής του. Δεν μπορούσε να φανταστεί πόσες στιγμές από αυτές θα μένανε ανεξίτηλες και θα επηρέαζαν όλη του την πορεία. Σε όλα αυτά τα χρόνια, ξεχωρίζουν πολλές, πάρα πολλές εικόνες, πολλοί ήχοι, πολλές μυρωδιές, πολλά ονόματα, πολλά πρόσωπα, πολλά συναισθήματα. Τρόμος, πανικός, φόβος, λύπη, αγωνία, πίστη, συμπαράσταση, ευγνωμοσύνη, χαρά, φιλικότητα, συναδελφικότητα, αρωγή, και πόσα άλλα... Σε όλα αυτά προεξέχουν όμως εκείνες οι στιγμές οι πρώτες. Οι πρώτες ημέρες που γεννηθήκαμε στο Πυροσβεστικό Σώμα, οι άνθρωποι που μας καλωσόρισαν, που μας  αγκάλιασαν σαν παιδιά τους. Παντελεάκος, Μουρβάκης, Λεμονίδης, Μητρέντζης, Μιχαηλτσλής, Αμπαράς, Καραπατάκης, Σταματίου, Γρίβας, Χατζηιωαννίδης, Κορομηλάς και πολλοί άλλοι. Κάθε χρόνο αυτή ημέρα δεν μπορεί να βγει από το μυαλό μας εκείνη η  αγωνία για το που πάμε. Όλοι γνωρίζαμε πως δεν πρόκειται ποτέ να γίνουμε Δημόσιοι Υπάλληλοι. Νιώθαμε την αίσθηση της προσφοράς, του κινδύνου. είμαστε υπερήφανοι, κάναμε το πρώτο βήμα για να γίνουμε μέλη μιας μεγάλης και υπερήφανης οικογένειας, της οικογένειας των Πυροσβεστών. Πλέον αποκτήσαμε καινούρια αδέλφια, μοιραζόμασταν τα πάντα γιατί ξέραμε πως κάποια στιγμή μπορεί να μοιραστούμε την ίδια μας ζωή, το δικαίωμα στην ζωή. Από εκείνη την ημέρα, είχαμε ένα κοινό. Τις ζωές μας.
Πολλά μπορεί να αλλάξανε, από την 28η Φεβρουαρίου του 1991, πολλά μπορεί να έχουν συμβεί, ευχάριστα, δυσάρεστα, καλά, άσχημα, αλλά το ότι έχουμε κοινή πορεία και κοινή ημερομηνία εκκίνησης, δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ.
Τις προηγούμενες ημέρες, μίλησα με την σειρά μας τον Τριάντη Πολύκαρπο μετά από πολλά χρόνια και μοιράστηκε μαζί αναμνήσεις και συγκίνηση μαζί με  ένα βίντεο από την άσκηση που είχαμε κάνει με τον Γιάννη Λεμονίδη στις εγκαταστάσεις της σχολής στην Αγίας Τριάδα, ένα βίντεο που δεν είχα δει ποτέ. Η συγκίνηση απίστευτη. Θεωρώ χρέος μου να το μοιραστώ μαζί σας.





 Σήμερα παραβρέθηκα στην κοπή της πίτας της Ένωσης Κεντρικής Μακεδονίας.  ο Ανδρέας Ζάχος, ο Σϊμος Στόλης, ο Γιώργος Μιχαηλίδης, ο Γιώργος Ταουκτσής, και ο Κώστας Παπουλίδης, πήρανε από την σειρά μας τον Κώστα Πουλτίδη σαν Αν. Διοικητής Δ/σης Θεσσαλονίκης, την Ένωση και όλους εμάς για όλα αυτά που πρόσφεραν όλα   τα χρόνια που ήταν μαζί μας ένα αναμνηστικό και τις ευχές όλων μας. Αποστρατεύτηκαν από τους πρώτους και ακολούθησαν και αλλοι. Τους εύχομαι να έχουν υγεία οι ίδιοι τους και οι οικογένειές τους. Να κρατήσουν την υπερηφάνεια του Πυροσβέστη, γιατί τον τίτλο του Πυροσβέστη δεν πρόκειται να τον χάσουν ποτέ. Σε αυτόν τον τίτλο, δεν χωράνε άλλοι προσδιορισμοί. Ειδικά δεν ταιριάζει και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ο προσδιορισμός ''πρώην''.  Θα είναι πάντα ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ. Εύχομαι τα καλύτερα για όλους και να κρατήσουν όλες τις στιγμές που πέρασαν στο Πυροσβεστικό Σώμα ανεξίτηλες για να τους καθοδηγούν σε ότι κι αν κάνουν. Οι Άγιοι Τρεις εν Καμίνω Παίδες να είναι πάντα δίπλα τους



 Την τιμητική  τους είχαν  οι συνάδελφοι που αποστρατεύτηκαν την τελευταία χρονιά. Η εικόνα που είχα μπροστά μου ήταν συγκινητική, Τέσσερις από εμάς,
Γιάννης Λεμονίδης












Κώστας Αβραμίδης 

Χαλιάος Πολύκαρπος Παραμυθιά Θεσπρωτίας

Σίμος Αποστόλου

Σουραβλάς Μηνάς Περαία Θεσσαλονίκης


Χατζηαθανασίου Δημήτρης Κατερίνη
Τσακαλίδης Μιχάλης Θεσσαλονίκη

Τσαλής Αχιλλέας Ροδόπολη Σερρών
Φακίτσας Σταύρος Καρπενήσι

Φώτος Κωνσταντίνος Γιάννενα
Βαγγέλης Φαλάρας, Τρίκαλα
Γκοτζαμάνης Εμμανουήλ΄Γιάννενα

Τσιώμος Αθανάσιος Κατερίνη
Από το αρχείο του Πολύκαρπου Τριάντη

από το αρχείο του Πολύκαρπου Τριάντη


Ευχαριστώ πολύ την σειρά μας τον Πολύκαρπο Τριάντη για το πολύτιμο και συγκινητικό υλικό που μου στειλε. 

Μακάρι να ήταν μαζί μας σήμερα και  τα αδέρφια μας που χάθηκαν πριν γεμίσουν οι μέρες τους. Ανάβουμε ένα κερί και σκεφτόμαστε τις οικογένειές τους που τους στερήθηκαν όπως κι εμείς.
Ο μεγάλος μας αδερφός και εκπαιδευτής  ο Γιάννης Λεμονίδης ο Μιχάλης Ζησόπουλος,  ο Παναγιώτης Κετικίδης... Θα ζουν πάντα ανάμεσά μας. δίπλα μας, μπροστά μας.
Τους αφιερώνω την σημερινή ημέρα και όλες όσες είναι ακόμη μπροστά μας.

Είμαι υπερήφανος για ΟΛΕΣ τις σειρές μου.
Καλές επιστροφές σε ολους.

                  Κώστας Αβραμίδης 
Σειρά του '91



Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Ανοικτή επιστολή - ντοκουμέντο - του Ελεγκτή των οικονομικών της Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ.


Ανοικτή επιστολή προς την Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ. του κυρίου Ανθόπουλου Ευστάθιου πρώην προέδρου της εξελεγκτικής επιτροπής της ομοσπονδίας


Αγαπητοί μου φίλοι, εκλεκτοί Συνάδελφοι

Έρχονται κάποιες στιγμές που η πραγματικότητα επιβάλει την ουσιαστική, την αποκαλυπτική ενημέρωση.
Με γνωρίζετε τόσο καλά, όσο καλά γνωρίζετε την προσήλωσή μου στο συνδικαλιστικό καθήκον και την σύγκρουσή μου για την διαφύλαξη της Διαφάνειας. Η εμπιστοσύνη σας με ανέδειξε στην θέση του προέδρου εξελεγκτικής επιτροπής της Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ. και η εν συνεχεία εντολή που μου απευθύνατε για την διενέργεια ελέγχου στα οικονομικά της ομοσπονδίας κάποιους τους ενόχλησε πολύ. Συνηθισμένο το φαινόμενο.
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΦΩΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.
Ποιοί ακριβώς φοβούνται την αλήθεια, και έντρομοι έσπευσαν με συνοπτικές διαδικασίες να με εξοστρακίσουν μετά από την καθόλα ανερμάτιστη απροκάλυπτη «εντολή» (έκφραση απαρέσκειας) του αιφνιδιασμένου κυρίου Βασιλείου Φερτάκη στην Αλεξανδρούπολη και την ηγετική ομάδα της Δ.Α.Κ.Υ.Π.Σ?
Την αποκάλεσαν ΜΟΜΦΗ.
Οι εικόνες του βίντεο έχουν την δική τους δύναμη και μιλάνε την γλώσσα μια πικρής για όλους εμάς πραγματικότητας. Είδατε το Βίντεο και βγάλατε μόνοι τα συμπεράσματά σας. Τα σχόλια είναι τελείως περιττά.
Οι κύκλοι άσκησης της κάθε εξουσίας ολοκληρώνονται, ατονούν, παύουν να ισχύουν και στο τέλος όταν απογοητεύσουν τους επιλογείς τους κονιορτοποιούνται, αυτοδιαλύονται και εξαφανίζονται οριστικά και για πάντα.
Τώρα βρισκόμαστε στο «νεκρό σημείο» της δράσης των αρχισυνδικαλιστών.
Την κρίσιμη αυτή στιγμή που το νομοσχέδιο για την αναδιοργάνωση του Π.Σ. βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, τώρα που δίνεται η πιο κρίσιμη μάχη για το μέλλον όλων μαζί και του καθενός χωριστά, πρέπει να κοιταχτούμε στον καθρέπτη της αυριανής ημέρας. Να αναζητήσουμε το όνομα της αλήθειας! Πού πάμε? Πώς θα τα καταφέρουμε? Πώς θα αφήσουμε το τιμόνι στην πλέον κρίσιμη καμπή της ιστορίας του Π.Σ. σε συνειδήσεις που φρίττουν, που τρέμουν μπροστά στο φως του ελάχιστου συνδικαλιστικού ελέγχου?  
Όλοι μετράμε καθημερινά ακόμη και τα κέρματα με προσοχή, γιατί δεν μας περισσεύουν.
Είναι λοιπόν απόλυτα αδιανόητο, σε τέτοιες κολασμένες εποχές, κάποιοι να μην επιτρέπουν, αλλά να προσβάλλονται και θανάσιμα, όταν κινδυνεύουν να τους γίνει οικονομικός έλεγχος για ποσά που δεν έχουν σχέση με κέρματα. Θυμώνουν, οργίζονται και γίνονται ακραία εκδικητικοί. ΓΙΑΤΙ? Ποιό είναι το πρόβλημα τους? Γιατί, εκμεταλλευόμενοι την δύναμη που κάποια στιγμή απέκτησαν, βιάζονται αδιάντροπα να εξαφανίσουν τον ελεγκτή? Ο ελεγκτής τους φταίει? Ο Στάθης Ανθόπουλος είναι το πρόβλημα? Λάθος διάγνωση!!!
Οι ερωτήσεις, οι ερωτήσεις όλων μας, είναι απλές αλλά είναι για κάποιους αμείλικτες. ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ? ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ? ΠOΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΜΟΥΝ? ΤΙ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ? Θέλουμε την αλήθεια τώρα!!!
Μιλάμε για χρήματα, δικά μας χρήματα, που όλοι μας ξέρουμε πόσο δύσκολα…δεν βγαίνουν.
Αυτοί που είχαν τις προτάσεις για μείωση των λειτουργικών δαπανών δεν δέχτηκαν να τις συζητήσουν?
Τί πάνε να κάνουν πίσω από την πλάτη μας για να μη χαθούν το οφίκια, οι επαφές και η ικανοποίηση του επαγγελματικού εγωισμού? Συνάδελφοι, η πλειοψηφούσα παράταξη αύριο το πρωί, που θα γίνει νόμος το νομοσχέδιο για το Π.Σ. θα μας πει ότι έκανε ότι μπορούσε. ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟ?
Μας κράτησαν στο σκοτάδι. Κανείς από το προσωπικό πανελλαδικά δε κρίθηκε άξιος του ενδιαφέροντός τους να τον ενημερώσουν για τα θετικά και τα αρνητικά του νομοσχεδίου. Κανένας αριθμός, κανένα στοιχείο και κανένα αποτέλεσμα δεν είδε το φως της δημοσιότητας. ΤΥΧΑΙΑ?
Δεν προχώρησαν με τόλμη στην διεκδίκηση με κάθε μέσο π.χ. προσφυγές, νομικές ή κάθε είδους διεκδικήσεις κ.λ.π. του κάθε δικαιώματος μας που χάνεται.
Απλά πήραν τις αποφάσεις, που δεν είναι αποφάσεις μόνο της πλειοψηφούσας παράταξης αλλά όλων των συλλογικών οργάνων που ελήφθησαν μέσα στα συνέδρια της Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ και πήγαν να τις διαβάσουν στην νομοπαρασκευαστική επιτροπή της βουλής.
Ενημερώνομαι, όπως και εσείς, για τον καταγγελτικό λόγο των Ανεξαρτήτων Πυρ/στων Αττικής, των ΠΡΩΤΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ, της Ε.Α.Κ.Π. και της Α.Ε.Π. Πυρ/στων. Τους ακούνε? Αξιολογούν τις θέσεις τους? Τους καλούν για διαφάνεια και κινητοποιήσεις εδώ και καιρό πριν χαθεί για πάντα η υπόθεση: Αναδιοργάνωση-Αναβάθμιση-Βαθμολόγιο-Ανάπτυξη του Π.Σ. στο μέλλον.
Απαντάτε με φράσεις κλισέ: ποιες είναι οι προτάσεις σας, εμείς έχουμε ψηφιστεί από το σύνολο, θα κάνουμε ως πλειοψηφία ότι θέλουμε κ.λ.π.
ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΧΕΤΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ!!!
Αλλά δεν χορηγείτε τα πρακτικά, για να μην αποδείξουμε ότι και προτάσεις σας έχουμε κάνει και εποικοδομητικές ήταν και καινοτόμες. Εδώ και ένα (1) χρόνο ζητώ τα πρακτικά των συνεδριάσεων της Ομοσπονδίας κ. Γραμματέα, αλλά τίποτα. Ζητώ τα πρακτικά του συνεδρίου, αλλά το προεδρείο του συνεδρίου δεν απαντάει.
Με εξαναγκάσατε να απευθυνθώ στην Εισαγγελέα Διαφθοράς που διενεργεί έρευνα για τις καταγγελίες μου.
Οι προσωπικές προσβολές και συκοφαντίες στο πρόσωπό μου, οι οποίες ξεπέρασαν κατά πολύ την καλώς εννοούμενη συνδικαλιστική αντιπαράθεση, με υποχρέωσαν να υποβάλω μήνυση εναντίον του αρχισυνδικαλιστή κ. Φερτάκη Βασίλειου και κατά παντός τυχόν άλλου υπευθύνου, διότι θίχτηκε η τιμή και η υπόληψή μου ως άτομο και ως πυροσβέστη.
Με υποκρισία φωνάζουν: είμαστε Δ.Α.Κ.Υ.Π.Σ. Για τυχόν κυβερνητική στήριξη?
Εάν κληθούν από τον εισαγγελέα, τότε θα ισχυρίζονται ότι ποινικοποιήσαμε τον συνδικαλισμό?
Δαπανάτε τα χρήματα των συναδέλφων όχι για κινητοποιήσεις, αλλά για Δ.Σ. της Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ., το απόγευμα, με πολλά θέματα, που δεν προλαβαίνετε να συζητήσετε, για να πείτε ότι κάνατε ένα ακόμα συμβούλιο?
Είδαμε και ανακοίνωση του προεδρείου της Ε.Υ.Π.Σ.Π. Αττικής, που πήγε στον κ. Αρχηγό με προτάσεις και αιτήματα. Πήραν λένε την πρωτοβουλία!!!
Ξέρετε ότι αυτά που γράφουν στην ανακοίνωση είναι αυτά που ο ίδιος ο κ. Αρχηγός απάντησε σε μια πραγματικά σημαντική συνδικαλιστική συνομιλία του με εμάς που συμμετείχαμε στην τελευταία συνδιάσκεψη που έγινε στην Αθήνα?
Αντί να βγει ανακοίνωση για όλα αυτά από την Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ., τότε, τώρα το προεδρείο της Ε.Υ.Π.Σ.Π. Αττικής το παρουσιάζει ως επιτυχία δική του? Αυτή είναι συνδικαλιστική συμπεριφορά? Έτσι θα σας εμπιστευτούμε?
Να λέτε ότι π.χ. ενδέχεται να πραγματοποιηθεί σχολή Αρχιπυροσβεστών για 250 άτομα χωρίς να λέτε ότι 450 συνάδελφοι πτυχιούχοι δικαιούνται να μπουν σε αυτήν άμεσα? Την μαθηματική πράξη της αφαίρεσης την γνωρίζετε? Πόσες θέσεις θα μείνουν για τους υπόλοιπους? Θα λέτε συνέχεια τη μισή αλήθεια?
Η ώρα της κρίσεως του καθενός δεν είναι μια άδεια ημερομηνία μέσα στο χρόνο. Οι μέρες πλησιάζουν, τα πράγματα σφίγγουν και οι ευθύνες θα αποδοθούν.
Δεν μας αρκεί να ΒΟΥΛΕΣΘΑΙ πρέπει και να ΔΥΝΑΣΘΑΙ. Η διαδοχή δεν είναι προσβολή, είναι μορφή εξέλιξης. Τί θέλουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ? Δεν είναι στις προθέσεις τους η τιμωρία των υπευθύνων? Δεν έχουν την ίδια αγωνία με εμένα να περιοριστούν οι ζημιές, να περισώσουμε ότι αυτοί δεν πρόλαβαν να χαλάσουν?
Πίστευα και πιστεύω πάντα στην ακεραιότητα των συναδέλφων μου και για τους λίγους, που δυστυχώς, υπάρχουν σαφείς ενδείξεις για το αντίθετο, θα είμαι αμείλικτος.

                                                                                                  Με τιμή 

Στάθης Κ. Ανθόπουλος
                                                                                                     Αρχ/στης