Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΑΠΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΑΠΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

ΠΟΕΥΠΣ - ΕΑΠΣ: ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ, ΤΑ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΥΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ



Αρ. Πρωτ:  3035                                                                                                             2-7-2013
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Συνάδελφοι
Όπως είναι γνωστό από το 2008 με το Ν.3655/2008 το Ταμείο Αρωγής Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος (ΤΑΥΠΣ) και το Επικουρικό Ταμείο Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος (ΕΤΥΠΣ), εντάχθηκαν «υποχρεωτικά  και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του πυροσβεστικού προσωπικού» σε ένα νέο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολούμενων στα Σώματα Ασφαλείας (ΤΕΑΠΑΣΑ) μαζί με τα αντίστοιχα επικουρικά και προνοιακά Ταμεία του αστυνομικού προσωπικού.
Η ένταξη των Ταμείων μας στο συγκεκριμένο νέο Ταμείο, παρά την ριζική διαφωνία μας ως συνδικαλιστικών εκπροσώπων του Π.Σ., έγινε με μη ισότιμο τρόπο, αφού τόσο η Διοίκηση του Ταμείου, όσο και η  πλειοψηφία του Δ.Σ. του, ανατέθηκε σε στελέχη της ΕΛ.ΑΣ.
Η μέχρι σήμερα πορεία  του Ταμείου βασίστηκε σε μια εύθραυστη διοικητική ισορροπία και μια αναλογικότητα εις βάρος του Π.Σ. που στην ουσία ουδέν βελτίωσε την κατάσταση των Ταμείων μας.
 Αντιθέτως θα πρέπει να επισημανθεί ότι το μόνο που αυξήθηκε είναι το διοικητικό κόστος λειτουργίας  των Ταμείων μας, ενώ από την άλλη, ουδεμία μέριμνα δόθηκε για την βέλτιστη αξιοποίηση των αποθεματικών ή έστω και μίας βελτίωσης των εισροών προς σε αυτά, με την λήψη πρωτοβουλίας από τις εκάστοτε Διοικήσεις του.
Το τελευταίο διάστημα παρατηρήθηκαν και ειδικότερες προθέσεις περαιτέρω διοικητικού υπερκερασμού εκ μέρους της ΕΛ.ΑΣ, γεγονός που εδώ και μέρες έχει επισημανθεί προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη.
Το μείζον όμως αποτελούν οι τελευταίες εξελίξεις:
Με το Ν.4142/2013 η άσκηση εποπτείας του ΤΕΑΠΑΣΑ πέρασε από το Υπουργείο Εργασίας, στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη. Σύμφωνα με αυτό αναμενόταν η δημιουργία ειδικής προς τούτο υπηρεσιακής μονάδας, με τη συμμετοχή στελεχών και από τα δύο Σώματα και τυχόν ειδικού εξειδικευμένου προσωπικού, που θα είχε  στην αρμοδιότητα του την εποπτεία του ΤΕΑΠΑΣΑ.
Αντί αυτού, χωρίς καμία συζήτηση, διαβούλευση και ενημέρωση ούτε των υπηρεσιακών, ούτε των συνδικαλιστικών παραγόντων του Π.Σ. δημοσιεύτηκε η υπ.αριθ. 7004/3/60-ε από 10-6-2013 Απόφαση του Υπουργού κ. Δένδια, με την οποία ανατίθεται η εποπτεία του ΤΕΑΠΑΣΑ σε Ανώτατο Αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ. και συγκεκριμένα στον Προϊστάμενο Κλάδου Οικονομικοτεχνικών και Πληροφορικής του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας.
Με την παραπάνω απόφαση ολοκληρώνεται πλέον η  αστυνομική κυριαρχία στο ΤΕΑΠΑΣΑ, τόσο στη διοίκηση του Ταμείου, όσο και στην εποπτεία.
Χωρίς να υπάρχει από μέρους μας καμία διάθεση  συντεχνιακής προκατάληψης για τους συναδέλφους ενστόλους, με τους οποίους άλλωστε έχουμε παραδοσιακά  σχέσεις συνεργασίας  αλλά και συμπαράταξης σε κοινούς εργατικούς αγώνες είμαστε υποχρεωμένοι να διατυπώσουμε την πλήρη αντίθεση μας για τις συγκεκριμένες εξελίξεις στο ΤΕΑΠΑΣΑ.
Το οποίο δεν αποτελεί  απλά μια διακλαδική υπηρεσιακή μονάδα των δύο Σωμάτων, όπου ο πλειοψηφών αριθμητικά υπερτερεί. Το Ταμείο αυτό στεγάζει το απόθεμα των οικονομιών των συναδέλφων που εκπροσωπούμε και είναι βασικό κομμάτι της «απομαχικής τους ασφάλειας», ιδιαίτερα στις κρίσιμες στιγμές που ζούμε.
Υπό το βάρος αυτών των εξελίξεων, είμαστε υποχρεωμένοι να αναλάβουμε ουσιαστικές πρωτοβουλίες ώστε να προασπίσουμε τα Ταμεία μας.
Ζητήσαμε ήδη από τον κ. Αρχηγό του Π.Σ. την  σύγκλιση του Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού με μόνο θέμα την κατάρτιση  συγκεκριμένης πρότασης για το μέλλον  των Ταμείων μας και συναντήσεις με την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου μας, για να εκφράσουμε την ουσιαστική μας αντίθεση για τις νέες εξελίξεις στο ΤΕΑΠΑΣΑ και να καταθέσουμε τις προτάσεις μας.
Προφανώς ο κύκλος του ΤΕΑΠΑΣΑ για τα Πυροσβεστικά Ταμεία φθάνει στο τέλος του.

           Για την ΠΟΕΥΠΣ                                                                 Για την ΕΑΠΣ
              Ο Πρόεδρος                                                                        Ο Πρόεδρος

           Νίκος Αθάνατος                                                                Γιάννης  Σταμούλης

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Γιάννης Σταμούλης: ΟΙ 13 ΝΥΧΤΕΡΙΝΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΤΗΣ 29-5-2013 ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.

   Η επανάληψη της ιστορίας δεν είναι φάρσα, γιατί οι πυρκαγιές είναι τραγωδία. 



Εγκαίρως προ του καλοκαιριού επισημάνθηκε σε  όλους τους τόνους η επικινδυνότητα  της φετινής αντιπυρικής περιόδου και ζητήθηκε τουλάχιστον από την ΕΑΠΣ  η  επίλυση των σοβαρών προβλημάτων του Π.Σ. ώστε να είναι  επιχειρησιακά άρτιο να αντιμετωπίσει τους κίνδυνους των πυρκαγιών.Και βέβαια και διά στόματος πολιτικής ηγεσίας ακολούθησε συμφωνία ως προς το εύρος των προβλημάτων, ενώ αναμένεται ακόμα η πρωτοβουλία επίλυσης τους.

Βέβαια αυτή η ζοφερή  εικόνα του δασοπυροσβεστικού μηχανισμού με τα τόσα προβλήματα δεν απαλλάσσει των ευθυνών το ανθρώπινο χέρι που συντελεί το έγκλημα της έναρξης της πυρκαγιάς είτε από αμέλεια είτε από πρόθεση.

Και αυτό το έγκλημα των δασικών πυρκαγιών στη χώρα μας  πρέπει να εξετάζεται από πολλές πλευρές καθότι  ο μικρός αριθμός ανεύρεσης αιτιών και δραστών τουλάχιστον μέχρι και σήμερα απαιτεί ενδελεχή έρευνα και θεωρήσεις που πολλές φορές πρέπει να ξεπερνούν την  εξέταση της απλής αμέλειας ή της συνήθης,για το έγκλημα  αυτό, πρόθεση.

Σε παλαιότερη ανάρτησή μου είχα παραθέσει  την «παράξενη συγκυρία» των νυχτερινών πυρκαγιών που σημειώθηκαν τις δύο δολοφονικά καυτές ημέρες 24 και 25 Αυγούστου του 2007, όπου την μεν πρώτη σημειώθηκαν 9 νυχτερινές πυρκαγιές σε όλη τη χώρα μεταξύ 21.00 και  23.45, ενώ τη δεύτερη  σημειώθηκαν 10 νυχτερινές πυρκαγιές σε όλη τη χώρα μεταξύ 00.15 και 02.55.

Στην Κρήτη, χθες,  29 Μαΐου 2013, επαναλήφθηκε το φαινόμενο των νυχτερινών πυρκαγιών, με 13 εστίες πυρκαγιών.

Το  φαινόμενο ξεκίνησε λίγο πριν τα μεσάνυχτα από το Ν. Ηρακλείου  με δύο ενάρξεις πυρκαγιών, στις 23.30 και 23.35, και συνεχίστηκε με αντίστοιχες νέες εστίες πυρκαγιών στις 00.35, 02.35, 03.20 και  04.55. Στο Ν. Χανίων η πρώτη εστία εκδηλώθηκε στις 00.15  και συνεχίστηκε με αντίστοιχες νέες εστίες πυρκαγιών  στις 00.50,01.10 και 01.35. Στο Ν Ρεθύμνης η πρώτη εστία εκδηλώθηκε στις 01.10 και συνεχίστηκε με αντίστοιχες νέες εστίες πυρκαγιών  στις 02.00 και 03.00.

Στο νησί την ώρα εκείνη υπήρχε έντονος αέρας και φυσικά στο πεπερασμένο της ώρας, συνήθως δεν γίνονται αγροτικές ή άλλες εργασίες παρουσίας γυμνής φλόγας.Επίσης πρέπει να επισημανθεί η εξάπλωση των εστιών σε εκ διαμέτρου αντίθετες θέσεις με αποτέλεσμα την πολυδιάσπαση των πυροσβεστικών δυνάμεων.
Επίσης χαρακτηριστικό είναι και η χρονική αλληλουχία των ενάρξεων των πυρκαγιών:

 
Οι εστίες που εκδηλώθηκαν μεταξύ 23.30 της 28/5 έως και 00.50 της 29/5
Η πρώτη εστία εκδηλώνεται στο Φόδελε Ν.Ηρακλείου 23.30
05 λεπτά αργότερα  εκδηλώνεται νέα εστία στον Ξύδα του ίδιου νομού
40 λεπτά αργότερα εκδηλώνεται νέα εστία στις Κεραμές του Ν.Χανίων,
20 λεπτά αργότερα εκδηλώνεται νέα εστία στο Αφράτιο στο Ν.Ηρακλείου,
15 λεπτά αργότερα εκδηλώνεται νέα εστία στον Καφούρο στο Ν.Χανίων

Οι εστίες που εκδηλώθηκαν μεταξύ 01.10  και 02.00 της 29/5
Στις 01.10, δηλαδή 20 λεπτά αργότερα, εκδηλώνεται νέα εστία στο Μελιδόνι, στο Ν.Ρεθύμνου αυτή τη φορά, ενώ την ίδια ώρα εκδηλώνεται  νέα εστία και στην περιοχή Μεγάλα Χωράφια
25 λεπτά  αργότερα εστία εκδηλώνεται στο Βαμβακόπουλο του Ν.Χανίων
25 λεπτά επίσης αργότερα εκδηλώνεται εστία στο Μυρθιό του Ν.Ρεθύμνης
 
Οι εστίες που εκδηλώθηκαν μεταξύ 02.35  και 04.55 της 29/5
Στις 02.35, δηλαδή 35 λεπτά αργότερα εκδηλώνεται εστία στα Καλύβια του Ν.Ηρακλείου
25 λεπτά αργότερα εκδηλώνεται  εστία στα Μισσυριά του Ν.Ρεθύμνου
20 λεπτά αργότερα εκδηλώνεται εστία στις Μοίρες του Ν.Ηρακλείου
95 λεπτά αργότερα σημειώνεται πυρκαγιά στις Σταβιές πάλι του ίδιου νομού.


Στην παλιότερη ανάρτησή μου για τις νυχτερινές πυρκαγιές του 2007 είχα σημειώσει ότι οι συγκεκριμένες πυρκαγιές ερχόντουσαν να προσθέσουν άλλο έναν προβληματισμό, πάνω στο μεγάλο έγκλημα που είχε συντελεστεί κυρίως στην Πελοπόννησο,  που θύμιζε την προ 180 ετών εκστρατεία του  Ιμπραήμ  που δήλωνε την πρόθεσή του προς τους προεστούς της,  λέγοντας: «ήλθα ενταύθα για να κατακόψω κατακαύσω και σχεδόν αφανίσω όλα τα δένδρα σας… για το λόγο αυτόν ελάτε να προσκυνήσετε…»


Στις τωρινές πυρκαγιές της 29 Μαΐου του 2013, ημέρα επετείου  της θλιβερής επετείου τη άλωσης της Πόλης από τους Τούρκους και επετείουτης μάχης της 29/5/1828 στο Ακασταρέ Χανίων(Τουρκική δύναμη χιλιάδων ανδρών υφίσταται πανωλεθρία από μόλις 400 Σφακιανούς), θα πρέπει απλά να αναφερθεί ότι στο νησί, έφθανε η πολιτική και πυροσβεστική ηγεσία για προγραμματισμένη σύσκεψη για το θέμα στις αντιπυρικής προστασίας.


Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΑΠΣ :Αφού συμφωνούμε όλοι, ας κάνουμε πράξεις ΤΩΡΑ



Μετά τις δηλώσεις του κ.Πρωθυπουργού για την αντιπυρική προστασία του δασικού μας πλούτου, αυτό το καλοκαίρι, τουλάχιστον, όλοι οι συνδικαλιστικοί  φορείς στο Πυροσβεστικό Σώμα, συμμεριστήκαμε την ανησυχία του για το  δύσκολο καλοκαίρι, επισημαίνοντας όμως ότι, υπό το βάρος των  σοβαρών προβλημάτων του δασοπυροσβεστικού μηχανισμού και κυρίως του Π.Σ. δεν μπορεί να παραχθεί αποτελεσματική επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα. Στην μεγάλη λίστα των προβλημάτων,  πρωτεύουσα θέση κατέχει το τριχοτομημένο προσωπικό, το πετσόκομμα κονδυλίων, τα γηρασμένα πυροσβεστικά αεροπλάνα και οχήματα.
Θα μπορούσε κάποιος κακόπιστος να πει "συνδικαλιστικές υπερβολές", δυστυχώς όμως για την πατρίδα μας, είναι η αποτύπωση της ξερής αλήθειας.
Και η τραγική επιβεβαίωση, ήρθε στην Βουλή, από την ομιλία του κ.Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Π.Π. κ.Ν.Δένδια, ο οποίος αναφέρθηκε στην αναμονή "ενός δύσκολου και εξαιρετικά επικίνδυνου καλοκαιριού, που θα το  δυσχεραίνει εξαιρετικά, το τριχοτομημένο πυροσβεστικό προσωπικό, τα γηρασμένα πυροσβεστικά αεροσκάφη, τα παλαιά και με χωρίς πολλά από αυτά κατάλληλα ελαστικά, πυροσβεστικά οχήματα.
Δηλαδή έχουμε τη μοναδική πραγματικά συγκυρία να είμεθα όλες οι πλευρές, (συνδικαλιστές, πολιτική ηγεσία, αντιπολίτευση) σε συμφωνία ειλικρινής αποτύπωσης των μεγάλων προβλημα΄των του Πυροσβεστικού Σώματος.
Προφανώς όμως επειδή αυτό δε φθάνει, μάλλον ήρθε η ώρα σε αυτή τη μοναδική συγκυρία, έγκαιρης διαπίστωσης του κινδύνου και ενώ οι πρώτες φλόγες άναψαν κοντά στην πρωτεύουσα, να γίνουν τα πρώτα χειροπιαστά πράγματα.
Τα όποια έστω και λιγοστά, πολύτιμα χρήματα, έχει σκοπό ο κ.Πρωθυπουργός, να ενισχύσει τη δασοπυρόσβεση, να πάνε πρωτίστως στην αναγκαία ομογενοποίηση του πυροσβεστικού προσωπικού, ΑΜΕΣΑ, ΤΩΡΑ, ώστε να είναι επιχειρησιακά αξιοποιήσιμο το σύνολο του προσωπικού του Πυροσβεστικού Σώματος.
Αν όλοι βλέπουμε τον πόλεμο των πυρκαιών να πλησιάζει, οι μαχητές της, οι Πυροσβέστες, πρέπει να είναι  στο σύνολό τους στο χαράκωμα.
Και δυστυχώς η μάχη δεν έχει προβλεπόμενο ωράριο. Μπορεί να συμβεί και βράδυ και αργία και Κυριακή και να κρατήσει πέρα από το προβλεπόμενο ωράριο και εκτός έδρας από την πόλη Υπηρεσίας του Πυροσβέστη. Και τότε δεν μπορείς να την ανασχέσεις ικανοποιητικά με το 1/3 από τη δύναμή σου να λείπει.
Η χώρα μας  και οι πολίτες της ταλαιπωρήθηκε ήδη αρκετά από την πυρκαγιά του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ.
΄
Δεν χρειαζόμαστε άλλη καταστροφή

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Ο Χαιρετισμός του Τάσου Μανιάτη και η αποχώρηση των εκπροσώπων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ απο το συνέδριο της ΠΟΕΥΠΣ.

  
Ο Χαιρετισμός του Τάσου Μανιάτη και η αποχώρηση των εκπροσώπων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ απο το συνέδριο


15ο ΤΑΚΤΙΚΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ της ΠΟΕΥΠΣ
Χαιρετισμός του Γ.Γ της ΕΑΠΣ   Τάσου Μανιάτη.


Αξιότιμοι Κύριοι προσκεκλημένοι,   εκτός βέβαια αυτών πού αποχώρησαν και δεν πρέπει να τους αποδοθεί το άξιον της τιμής, γιατί είναι εκπρόσωποι των κομμάτων (ΝΔ- ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ),που με τις εφαρμοζόμενες πολιτικές τους, μας έχουν εξαθλιώσει. Ίσως αξιότιμοι συνάδελφοί μου, δεν θα έπρεπε να είναι καν προσκεκλημένοι σε εκδηλώσεις μας, αυτή θα μπορούσε να είναι και η πιο light αντιμετώπισή τους. 
Η ΕΑΠΣ Χαιρετίζει το συνέδριό σας και εύχεται καλή επιτυχία στο έργο του.
Συνάδελφοι:
·       Το συνδικαλιστικό κίνημα και τα δικαιώματα των εργαζομένων δέχονται την πιο βάρβαρη επίθεση από την τρικομματική κυβέρνηση των δημίων του Ελληνικού λαού. 
·       Το συνδικαλιστικό κίνημα φοράει το χακί του, επιστρατεύεται και φιμώνεται
·       καταστρέφεται η σύναψη των συλλογικών συμβάσεων.
·       Η παιδεία διαλύεται , και ήδη έχει μπει η Ταφόπλακα στην δωρεάν και δημόσια εκπαίδευση για όλους.
·       Το σύστημα υγείας καταστρέφεται θανατώνοντας όλους τους συμπολίτες μας.  
·       Η δημόσια και ιδιωτική περιουσία πωλείτε μπίρ παρά, στους ξένους τοκογλύφους.
·       Ο λαός μας εξαθλιώνεται από την οικονομική και ηθική μιζέρια.
·       Οι εκατοντάδες αυτοκτονίες συμπολιτών μας έγιναν χιλιάδες.
·       Τα απανθρακωμένα πτώματα του χειμώνα από την χρήση των εναλλακτικών πηγών θέρμανσης δεν έκαψαν τις καρδιές των δημίων πού συγκυβερνούν.
·       Τα εκατομμύρια ανέργων ψυχορραγούν τις οικογενειές μας.
·       Τα παιδιά μας, ακολουθούν τον δρόμο της ξενιτιάς για να βρουν εργασία.
·       Ζήσαμε την μεγαλύτερη ληστεία του αιώνα, στα Ασφαλιστικά μας ταμεία.
·       Η προστασία και ασφάλεια της ζωής και της περιουσίας του πολίτη δεν υφίσταται, αλλά έχει αντικατασταθεί με δολοφονίες και κλεψιές.
·       Τα Σώματα Ασφαλείας και οι Ένοπλες δυνάμεις βρίσκονται στο ναδίρ της ύπαρξής του.

Όσο για το πυροσβεστικό Σώμα στελεχώνεται:
1.  Από προσωπικό πού η πλειοψηφία του βρίσκεται στα όρια της φτώχιας. Όλοι μας ζούμε τον αγώνα της επιβίωσης, με χαρακτηριστικό παράδειγμα να υπάρχουν συνάδελφοι που να φέρνουν τα παιδιά τους στην υπηρεσία για να μοιραστούν το φαγητό με τους συναδέλφους μας για να επιβιώσουν.
2.  Από προσωπικό πού το ηθικό του είναι κατακερματισμένο πού ήταν και το βασικό του πλεονέκτημα στις μάχες με τις φυσικές καταστροφές.
3.  Από προσωπικό πού είναι τριχοτομημένο με τεράστια λειτουργικά και εργασιακά προβλήματα και με τους Πενταετείς συναδέλφους μας να ζουν την Ομηρία της κάθε μορφής εξαθλίωσή τους από τους συνεχιστές της διαχείρισης των ψεύτικων υποσχέσεων.
4.  Από την ομηρία του Εποχικού προσωπικού που η τρικομματική κυβέρνηση το εμπαίζει, μη δίνοντάς του την δυνατότητα μετά της σύντομης ανάσας του πεντάμηνου στην εργασία, να μην τον εντάσσει στο Ταμείο Ανεργίας. Μήπως οδηγεί και αυτό το κομμάτι της κοινωνίας στην αυτοκτονία;
5.  Από τον εμπαιγμό των 725 επιτυχόντων μόνο στα Χαρτιά Δοκίμων Πυροσβεστών, ενώ τα κενά του μόνιμου προσωπικού αυξάνονται, και η μη ύπαρξη της πολιτικής βούλησης, επικυρώνει την άποψη περί σχεδιασμένης συρρίκνωσης του Π.Σ
6.  Από το πετσόκομμα των μισθών του πυροσβεστικού προσωπικού και από το κόψιμο της υπερωριακής απασχόλησης (Δασικού επιδόματος) τους θερινούς μήνες.
7.  Από τις προγραμματισμένες περικοπές που εγκρίθηκαν στις 18 Φεβρουαρίου του 2013 για το 2014, μέσα από ένα νέο ειδικό μισθολόγιο πού κατά πάσα πιθανότητα θα κόψει τις μισθολογικές προαγωγές.
8.  Από το πετσόκομμα κονδυλίων σε υλικά και μέσα του Π.Σ
9.  Από τον γερασμένο στόλο των Πυροσβεστικών Οχημάτων, το μεγάλο ποσοστό που είναι παροπλισμένα, τόσο από έλλειψη ανταλλακτικών όσο και από έλλειψη  ελαστικών, πού αποκαθίσταται με ζητιανιά των στελεχών του από ιδιώτες, με ότι αυτό συνεπάγεται.
10.                   Από τον γερασμένο εναέριο στόλο της Π.Σ
11.                   Από την καθυστέρηση στην διάθεση των μισθωμένων ελικοπτέρων.
12.                   Επίσης από την μείωση των λειτουργικών δομών του Π.Σ μέσα από την κατάργηση Πυρ/κών Σταθμών και Πυρ/κών κλιμακίων στην λογική εξοικονόμησης κόστους, πού περνά μέσα από το Ν/Ο για την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του Π.Σ, το οποίο έχει  κατατεθεί στην ΚΕΝΕ της Βουλής.
Φυσικά όλα τα ανωτέρω τα αγνοεί ο Πρωθυπουργός της Χώρας με τις πρόσφατες αυστηρότατες δηλώσεις του («η πολιτεία έχει προετοιμαστεί από νωρίς για να αντιμετωπίσει τις πιθανές πυρκαγιές», «θα είναι πολύ αυστηρός αν διαπιστώσει αδυναμία ή αδράνεια του κεντρικού μηχανισμού και της τοπικής αυτοδιοίκησης στην πρόληψη και την αντιμετώπιση των πυρκαγιών»)και
τις εκ διαμέτρου αντίθετες δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού, κ. Δένδια, περί μη επάρκειας των μέσων δασοπυρόσβεσης σε συνέντευξή του στη ΝΕΤ (10 Μαΐου 2013).
Δυστυχώς ο κ. Πρωθυπουργός αποποιείται των τεραστίων πολιτικών του ευθυνών πού απορύθμισαν τον κυριότερο  επιχειρησιακό βραχίονα της Πολιτικής Προστασίας το Π.Σ
Δυστυχώς, οι δηλώσεις του ίδιου του πρωθυπουργού και οι αποκαλύψεις του κ. Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, δείχνουν ότι και αυτή τη χρονιά η μάχη με τις καλοκαιρινές πυρκαγιές κινδυνεύει να χαθεί πριν ακόμη ξεκινήσει, και το τραγικό είναι ότι εμμέσως πλην σαφώς απειλεί όλους εμάς και μας θεωρεί υπαίτιους σαν να εφαρμόσαμε εμείς αυτή την πολιτική και όχι ο ίδιος και η κυβερνησή του.
Συνάδελφοι :
·         προσπαθήστε να κρατήστε ψηλά την ενότητα του συνδικαλιστικού κινήματος στο Χώρο μας.
·         Οριοθετείστε ηθικούς και αξιακούς κανόνες στην Λειτουργία των συνδικαλιστικών Οργάνων.
·         Παραμερίστε προσωπικές και συντεχνιακές λογικές πού σε συνδυασμό με την Χακί πολιτική των συγκυβερνόντων θα  διαλύσουν το συνδικαλιστικό μας κίνημα.
Το πρώτο βήμα έγινε με την γνωμοδότηση για την απαγόρευση της στολής των Αστυνομικών στις συγκεντρώσεις. Θα δώσουμε λοιπόν τροφή με τις συντεχνιακές λογικές, για το δεύτερο βήμα της διάλυσης;
Οι  διαχειριστές των πολιτικών της εξαθλίωσης του Ελληνικού λαού, στοχεύουν:
·        ή στον έλεγχο του συνδ/στικού κινήματος, με οσφυοκάμπτες- πιόνια συνδικαλιστές
·       ή στην διάλυσή  του, για να καμφτεί κάθε μορφή αντίδρασης.
·       Θα το επιτρέψετε, πουλόντας τους εργαζόμενους που εκπροσωπείται;  Αυτοί θέλετε να είστε;
Εμάς, τους συνδικαλιστές στα Σώματα Ασφαλείας δεν μπορούν να μας επιστρατεύσουν γιατί είμαστε επιστρατευμένοι στο καθήκον, αλλά μπορούν να μας διαλύσουν.
 Συνάδελφοι:
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΘΛΪΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΜΑΥΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ 
ΑΝΑΤΡΟΠΗ που θα έρθει ΟΧΙ περιμένοντας τις εκλογές, γιατί η εξαθλίωση του Ελληνικού λαού θα βαθείνει, δεν θα έχει σταματημό,  αλλά στην γρήγορη ανατροπή ΕΔΩ και ΤΩΡΑ, για να σταματήσει η κατηφόρα, μέσα από την συμμετοχή μας στις  συγκεντρώσεις ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ώστε να γίνουν μαζικές και να ανατρέψουν αυτή την πολιτική θέτοντας όρους ηθικής και αξιοπρέπειας στο λαό μας.
ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ  ΕΠΙΣΡΑΤΕΥΣΕΩΝ  και    ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ δεν  θα κάμψουν τον αγώνα των εργαζομένων για λύτρωση του λαού και της Πατρίδας μας, από τους μνημονιακούς διαχειριστές κα τις εφαρμοζόμενες πολιτικές τους


http://www.enstoloi.gr

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

«Eνισχύστε την Πυροσβεστική για να μην θρηνήσουμε θύματα»


Με τα πιο μελανά χρώματα περιέγραψε την κατάσταση στo Πυροσβεστικό Σώμα, ο πρόεδρος της Ένωσης Αξιωματικών του Πυροσβεστικού Σώματος Γιάννης Σταμούλης, ο οποίος πραγματοποιεί επίσκεψη στο Ηράκλειο. Σε δηλώσεις του τόνισε ότι τα μνημόνια έχουν στην κυριολεξία σακατέψει την υπηρεσία, με τους Πυροσβέστες να αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, και τα μέσα να είναι ελλιπή, δυσχεραίνοντας το έργο των ανδρών, ενώ μέσα σε όλα αυτά προστίθεται και η λειψανδρία, που προκαλούν οι συνταξιοδοτήσεις. Ο κ. Σταμούλης κάλεσε την Πολιτεία να δώσει εφόδια στην Υπηρεσία, προκειμένου να μην θρηνήσουμε θύματα.
http://www.eaps.gr

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Γiάννης Σταμούλης για αντιπυρική περίοδο: Χτυπάμε καμπανάκι...


Συνέντευξη στην ραδιοφωνική εκπομή "ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ' του Γιώργου Ψάλτη, στο  ΣΚΑΙ 100.3 , έδωσε  στις 9/4/2013 ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΑΠΣ Γιάννης Σταμούλης για την προετοιμασία του Π.Σ. γιά την θερινή αντιπυρική περίοδο.
Μεταξύ των άλλων δήλωσε: ...Αυτή τη
 στιγμή χτυπάμε ένα καμπανάκι. Θα πρέπει όλα να είναι στη θέση τους και δυστυχώς δεν θα είναι . Συμβασιούχοι Πυροσβέστες  για να ενισχύσουν το μηχανισμό δε φαίνεται να είναι . 4000 από το προσωπικό το δικό μας δεν μπορούν να δουλέψουν Κυριακές, νύχτες, αργίες, υπερωρίες, εκτός  έδρας.
 Αυτό σημαίνει ότι η πυρκαγιά θα πρέπει να ξεκινήσει καθημερινή και μέχρι 10 ή ώρα. Μειωμένη η δυνατότητα των αεροπλάνων που διαθέτει η Πολεμική αεροπορία, παλιά τα περισσότερα από το 74, γεράσανε θα πρέπει να πάρουν  σύνταξη, κάποια από αυτά, δεν έχουμε λάστιχα στα πυροσβεστικά οχήματα, πολλά είναι σε συνεργεία, τα λεφτά στους δημάρχους και στην τοπική αυτοδιοίκηση θα πρέπει να δοθούν για να ξεκινήσουν οι καθαρισμοί..Τρίτος μνημονικός χρόνος να θυμίσω στο Π.Σ. όλες οι πιστώσεις είναι περικομμένες, αυτός είναι κακός σύμβουλος , θα τα πληρώσουμε, να κτυπήσω ξύλο, αργότερα στην αποκατάσταση….
 Χτυπάμε καμπανάκι, κάθε χρόνος και χειρότερα …. Είναι μια μουρμούρα  που προστίθεται κάθε χρόνο... Δώστε εργαλεία: Λάστιχα στα αυτοκίνητά μας, ανανεώστε το στόλο, δώστε τα λεφτά στους δημάρχους και την τοπική αυτοδιοίκηση να  υλοποιήσουν  στην ώρα τους, τις  δράσεις αντιπυρικής προστασίας, ώστε να είναι ΟΛΟΙ ΕΤΟΙΜΟΙ , αυτή είναι η  αγωνία μας....


Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Στόχος του Δένδια η διάλυση συνδικαλισμού στα Σώματα Ασφαλείας, του Τάσου Μανιάτη


 Στόχος του Δένδια η διάλυση συνδικαλισμού στα Σώματα Ασφαλείας, του Τάσου Μανιάτη

Απαγορεύεται πλέον  με τη βούλα του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και την  βούληση της συγκυβέρνησης (ΝΔ -  ΠΑΣΟΚ -  ΔΗΜΑΡ),  η συμμετοχή των αστυνομικών με στολή σε εκδηλώσεις και πορείες με σκοπό, αφενός  τα αιτήματα του κλάδου να μην προβάλλονται και αφετέρου να απαγορευτεί η  οποιασδήποτε μορφή αντίδρασης, ενάντια στους διαχειριστές των μνημονίων.

Αντί ο Υπουργός και η τρικομματική κυβέρνηση να σταματήσουν να παίρνουν μέτρα πού εξαθλιώνουν τους ενστόλους,  μειώνοντας τοιουτοτρόπως και  την
επιχειρησιακή δραστηριότητα των Σ.Α, αποφάσισαν να τρομοκρατήσουν το Προσωπικό τους και να σταματήσουν κάθε μορφής αντίδρασης στην κόλαση πού έχουν επιβάλει, στους ιδίους, στις οικογένειές τους, αλλά και σε όλο τον Ελληνικό λαό.

Οι κατακτητές και οι διαχειριστές των πολιτικών τους, τρομοκρατήθηκαν από τις μαζικές διαμαρτυρίες των ενστόλων και επιδιώκουν να κάμψουν κάθε μορφή αντίδρασης στον σκληρό πυρήνα του Δημοσίου, τα Σ.Α.

Βέβαια για να φτάσουν ως εδώ άσκησαν πειθαρχικούς ελέγχους σε συνδικαλιστές, δημοσιοποίησαν τη βούλησή τους να καταργήσουν την απλή αναλογική στην εκλογή των συνδικαλιστικών εκπροσώπων στην ΕΛ.ΑΣ και τώρα τους ανακοίνωσαν ότι αποδέχθηκαν τη γνωμοδότηση του νομικού συμβουλίου του κράτους που απαγορεύει να φοράνε στολή στις κινητοποιήσεις . Προσπαθούν να τρομοκρατήσουν και να  φιμώσουν τους αστυνομικούς και κατ επέκταση τους Πυροσβέστες και Λιμενικούς.

Μην ξεχνάμε ότι παρόμοια τρομοκρατία έχει εφαρμοστεί όλο αυτό το διάστημα στους συναδέλφους μας εργαζόμενους στις Ένοπλες Δυνάμεις, όπου οι τιμωρίες συνδικαλιστών τους για την ένστολη παρουσία τους σε διαμαρτυρίες, καθώς και οι απειλές με σκοπό  να διαλύσουν τον συνδικαλισμό και την αντίσταση στο χώρο τους, έχει πάρει την μορφή Χιονοστιβάδας.

Η πολιτική και φυσική ηγεσία του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη ακολουθεί το δρόμο που χάραξε ο ΓΕΕΘΑ στην ποινικοποίηση της στολής. Θα πρέπει να γνωρίζει ότι ο συνδικαλισμός στα Σώματα Ασφαλείας (Π.Σ – ΕΛ. ΑΣ – Λ.Σ) δεν παραχωρήθηκε αλλά κατακτήθηκε με αγώνες , αποτάξεις, αργίες και διαθεσιμότητες.

Όποιοι κατά καιρούς επιχειρήσουν να ποινικοποιήσουν τη συνδικαλιστική δράση , δεν  τα κατάφεραν. Καμιά απόφαση δεν  σταματά τη διεκδίκηση του δίκαιου των εργαζόμενων στα Σ.Α.



Όλοι οι Ένστολοι στις Ένοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας, πρέπει να αποκρούσουν τις απειλές και διώξεις, και να καταργήσουμε στην πράξη αποφάσεις των Τρομοκρατών μας, με κοινούς Ενωτικούς αγώνες μαζί με όλους τους εργαζόμενους σε Ιδιωτικό και Δημόσιο Τομέα.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΣΤΑ Σ.Α ΚΑΙ ΣΤΙΣ Ε.Δ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
Τάσος Μανιάτης Γ.Γ της Ένωσης Αξιωματικών του Π.Σ (ΕΑΠΣ)
.

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Ο Γιάννης Σταμούλης για την αντιπυρική περίοδο.






Συνέντευξη στην ραδιοφωνική εκπομή "ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ' του Γιώργου Ψάλτη, στο  ΣΚΑΙ 100.3 , έδωσε  στις 9/4/2013 ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΑΠΣ Γιάννης Σταμούλης για την προετοιμασία του Π.Σ. γιά την θερινή αντιπυρική περίοδο.
Μεταξύ των άλλων δήλωσε: ...Αυτή τη στιγμή χτυπάμε ένα καμπανάκι. Θα πρέπει όλα να είναι στη θέση τους και δυστυχώς δεν θα είναι . Συμβασιούχοι Πυροσβέστες  για να ενισχύσουν το μηχανισμό δε φαίνεται να είναι . 4000 από το προσωπικό το δικό μας δεν μπορούν να δουλέψουν Κυριακές, νύχτες, αργίες, υπερωρίες, εκτός  έδρας. Αυτό σημαίνει ότι η πυρκαγιά θα πρέπει να ξεκινήσει καθημερινή και μέχρι 10 ή ώρα. Μειωμένη η δυνατότητα των αεροπλάνων που διαθέτει η Πολεμική αεροπορία, παλιά τα περισσότερα από το 74, γεράσανε θα πρέπει να πάρουν σύνταξη, κάποια από αυτά, δεν έχουμε λάστιχα στα πυροσβεστικά οχήματα, πολλά είναι σε συνεργεία, τα λεφτά στους δημάρχους και στην τοπική αυτοδιοίκηση θα πρέπει να δοθούν για να ξεκινήσουν οι καθαρισμοί..Τρίτος μνημονικός χρόνος να θυμίσω στο Π.Σ. όλες οι πιστώσεις είναι περικομμένες, αυτός είναι κακός σύμβουλος , θα τα πληρώσουμε, να κτυπήσω ξύλο, αργότερα στην αποκατάσταση….Χτυπάμε καμπανάκι, κάθε χρόνος και χειρότερα …. Είναι μια μουρμούρα  που προστίθεται κάθε χρόνο... Δώστε εργαλεία: Λάστιχα στα αυτοκίνητά μας, ανανεώστε το στόλο, δώστε τα λεφτά στους δημάρχους και την τοπική αυτοδιοίκηση να  υλοποιήσουν  στην ώρα τους, τις δράσεις αντιπυρικής προστασίας, ώστε να είναι ΟΛΟΙ ΕΤΟΙΜΟΙ , αυτή είναι η  αγωνία μας....



http://stamoylis.blogspot.gr/2013/04/blog-post_5183.html

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Ανοιχτή επιστολή της Ε.Α.Π.Σ. στους συναδέλφους Πυροσβέστες Π.Υ.




Όπως είναι γνωστό η Ε.Α.Π.Σ. εδώ και χρόνια, στο πλαίσιο των αιτημάτων της για τα προβλήματα του Π.Σ.σταθερά, έθετε το ζήτημα της εργασιακής "τακτοποίησης" των συναδέλφων συμβασιούχων Πυροσβεστών συμπαραστεκόμενη στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις τους.
Στα πλαίσια αυτής της πάγιας θέσης μας, ασκήσαμε δριμεία κριτική στον φαστ τρακ τρόπο που θεσμοθετήθηκαν οι Π.Π.Υ. προσλήφθηκαν,εκπαιδεύτηκαν και τοποθετήθηκαν.
Παρά τη λάσπη και τις επιθέσεις που δεχτήκαμε, καταγράψαμε την ισχυρή μας αντίθεση με την τότε πολιτική επιλογή να ΤΡΙΧΟΤΟΜΗΘΕΙ το πυροσβεστικό προσωπικό, να αλλοιωθεί το ενιαίο του Πυροσβεστικού Σώματος και βέβαια να μην επιλυθεί το εργασιακό των συναδέλφων.
Δυστυχώς η φωνή μας δεν εισακούστηκε και το έγκλημα στον πυροσβεστικό οργανισμό ολοκληρώθηκε.
Σε κάθε περίπτωση επειδή αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το σήμερα και το αύριο του επαγγελματικού μας φορέα, η Ένωσή μας γι΄ αυτό το μείζον θέμα, προσπαθεί να προτείνει τις βέλτιστες λύσεις και σαφώς το θέτει σε κάθε ευκαιρία επαφής με την πολιτική και πυροσβεστική ηγεσία.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα πέρα από την όποια πολιτική πρωτοβουλία που θα ληφθεί, προϋποθέτει την σύμπνοια, συστράτευση και ομοψυχία του προσωπικού, πυροσβεστικού και επί θητεία.
Επίσης προϋποθέτει την αποδοχή της κοινής ιδιότητας του πυροσβεστικού υπαλλήλου, την εργασιακή κουλτούρα και τον σεβασμό στις δομές και την ιεραρχία που συγκροτεί το Π.Σ.
Αρχές που έχουμε συναποδεκτεί και στο συνδικαλιστικό μας στίβο, όπου συνδυάζουμε τη μαχητικότητα της διεκδίκησης, την σοβαρότητα και την τεκμηρίωση των απόψεων, αλλά και την ευπρέπεια του λόγου που ανήκει στον ένστολο πολίτη.
Δυστυχώς αρκετές φορές εξαπολύθηκαν επιθέσεις από μεμονωμένες ή συλλογικές εκφράσεις του χώρου των επί θητεία συναδέλφων, προκαλώντας διχαστικό κλίμα στο φορέα μας.
Χαρακτηριστικό είναι το απόσπασμα από πρόσφατη τέτοια ανακοίνωση:
"Δυστυχώς όμως για εσάς αυτό το ζωντανό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας γνωρίζει πολύ καλά ΠΩΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ αλλά και πώς να εκμηδενίζει τέτοιου είδους, αντιδραστικές, γκεμπελικές, ρεβανσιστικές και κατάπτυστες συμπεριφορές που απορρέουν είτε από «πολιτικές γραμμές» αντίδρασης, διάλυσης και ισοπέδωσης, είτε από μικροσυντεχνιακές σφηκοφωλιές κομματόσκυλων γαλονάδων, είτε από παρεΐτσες και προσωρινές διοικήσεις χαφιέδων δοσίλογων, παρτάκηδων, εφιαλτών, σουλατσαδόρων, γλυφτών, διασπαστών, άνανδρων, ανωνύμων ανδρείκελων συκοφαντών του διαδικτύου που δεν εκπροσωπούν ούτε τις σκιές τους και που δεν αριθμούν ούτε δύο ποδοσφαιρικές ομάδες."

Το ότι "σιωπηρά" παρακολουθούμε επί μακρό διάστημα παρόμοιες δράσεις, οφείλεται στην αναμονή μας για την ενσωμάτωση και το "καλώς ορίσατε" στο εσωτερικό του φορέα μας.

Όμως θα πρέπει να επισημάνουμε για πολλοστή φορά ότι η διαδικασία της ενσωμάτωσης θέλει την αμοιβαία θέληση όλων των εταίρων.
Ο αυτοματισμός σε διαφορετική περίπτωση είναι το επόμενο στάδιο και είναι σαφώς ο μόνος μηχανισμός που δεν συνεισφέρει στην εργασιακή ομαλότητα στο Πυροσβεστικό Σώμα.