Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Ιορδάνης Στάϊος: Η ώρα του τερματισμού έφτασε. Το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ήταν εκεί.

Ο τερματισμός για τον συνάδελφο Ιορδάνη Στάϊο, είναι γεγονός.
Σήμερα στις 11.30΄έφτασε στον Σταυρό όπου είναι και ο τόπος του. Η υποδοχή που του επιφύλαξαν οι συγχωριανοί του καθώς και οι κάτοικοι των διπλανών χωριών, ήταν συγκινητική.
Το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ήταν εκεί και οι εκπρόσωποι του τον ευχαρίστησαν  για όλη την προσπάθεια που έκανε για τον ιερό σκοπό της ενίσχυσης του συλλόγου.

Συγχαρητήρια συνάδελφε. Μας έκανες υπερήφανους.

Ο Διοικητής του 2ου Πυρ/κού Σταθμού Θεσσαλονίκης Αντιπύραρχος Τσολάκης Μανόλης παραδίδει την πλακέτα των συναδέλφων του Ιορδάνη.

Ο Πυροσβέστης Ιορδάνης Στάϊος, είναι πλέον κοντά μας. Αύριο τις πρωινές ώρες, φτάνει στον τερματισμό που δεν είναι άλλος, από τον Σταυρό του Δήμου Βόλβης στην Θεσσαλονίκη. Ξεκίνησε από την Βαλτική με προορισμό τον Στρυμονικό κόλπο.    Τα κατάφερε. Αύριο θα είμαστε κοντά του να τον υποδεχτούμε. Συγχαρητήρια Ντάνη.  Μας έκανες Υπερήφανους.

Αύριο Τρίτη 23 Απριλίου 2013 στις 10.30 θα βρίσκεται υποδοχή στο Ξενοδοχείο ΑΘΗΝΑ στην Ασπροβάλτα, 11.00' στην διασταύρωση Σταυρού και ο Τερματισμός θα γίνει στον χώρο του Ηρώου στο Κέντρο του Σταυρού . Θα τον υποδεχτούν οι συνάδελφοί του, οι μαθητές των σχολείων, οι Σϋλλογοι του Σταυρού και εκπρόσωποι του Δήμου.

Διαβάστε παρακάτω ένα μικρό χρονικό των δημοσιεύσεων μας για το εγχείρημα του Ντάνη.

Ο Πυροσβέστης Ιορδάνης Στάιος, πλησιάζει το όνειρό του,
Έχει κάνει περισσότερα από 1.300 χιλιόμετρα με το ποδήλατό του, και βρίσκεται ήδη στην πόλη Τιμισοάρα της Ρουμανίας μεταφέροντας το μήνυμα της αλληλεγγύης στο ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ . Ξεκίνησε από το βορειότερο μέρος της Γερμανίας και προσπερνώντας όλες τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, ποδηλατώντας με πολύ χιόνι και πολύ κρύο,

κάντε κλικ στην εικόνα για να παρακολουθήσετε την προσπάθεια του συναδέλφου μας για το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ μέσα από την σελίδα που δημιουργήθηκε για αυτό τον σκοπό στο facebook.

Η διαδρομή που έχει ήδη διανύσει ο Ιορδάνης, ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα. Εμείς για να δείξουμε ότι είμαστε κοντά του, στηρίζουμε, στέλνουμε SMS sto 54020 για να ενισχύσουμε το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.

Ημέρα δεύτερη: 25η Μαρτίου

Το πρωί της δεύτερης μέρας βρήκε τον Ντάνη 44km πιο κοντά στην πατρίδα, χωμένο μες στο χιόνι κάπου έξω από το Schwaan (όπως λέμε παριζάκι εμείς εδώ:) ). Το βράδυ του κράτησαν παρέα και μερικά ελάφια.

Ανήμερα της εθνικής μας επετείου στην Ελλάδα είπε να παρελάσει στους χιονισμένους δρόμους, φέροντας  περήφανα στο ποδήλατο του την Ελληνική σημαία

Για την ακρίβεια ήταν 2 οι σημαίες, μία από κάθε πλευρά αλλά ο δυνατός αέρας πήρε την μία.

Σε μερικά σημεία της διαδρομής φυσούσε τόσο πολύ που ο Ντάνης αναγκάστηκε να κάνει πηδάλι ακόμα και σε μεγάλες κατηφόρες ώστε να πάει κόντρα στον άνεμο και να φτάσει στον στόχο της δεύτερης μέρας που ήταν η πόλη Malchow

Φτάνοντας εκεί αντίκρισε την παγωμένη λίμνη

Με χαρά είδαμε τα νέα στο προσωπικό του προφίλ ότι έφτασε ήδη στην Δρέσδη. Τον ακολουθούμε στον δρόμο της επιστροφής. Είμαστε μαζί του.
Έχει κάνει ήδη περίπου 400 χιλιόμετρα και συνεχίζει.

24/03/2013 - Κυριακή πρωί αφού είχε παραλάβει το καινούριο του ποδήλατο και το είχε φορτώσει όσο δεν πήγαινε άλλο, κατευθύνθηκε με έναν φίλο στον σταθμό των τρένων του Βερολίνου. Η μέρα ήταν ηλιόλουστη αλλά ο ήλιος είχε κάτι δόντια... και η θερμοκρασία ήταν στους -11 C !!! Η μεγάλη ώρα είχε φτάσει και η περιπέτεια μόλις ξεκινούσε ! — στην τοποθεσία Berlin, Germany.

Η  ώρα της αναχώρησης από το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

Σάββατο 23/3 και ο Ντάνης βρίσκετε στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης περιμένοντας την πτήση για Βερολίνο.Εξοπλισμένος με όλα τα απαραίτητα για το ταξίδι του, με πολύ αγωνία αλλά γεμάτος ενθουσιασμό ξεκινά για την δική του "Ιθάκη". Το τόλμημα του μεγάλο όπως και η θέληση του να μεταδώσει το μήνυμα από το <<ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ>>.

ΔΕΝ  ΞΕΧΝΑΜΕ

Στέλνουμε sms με την λέξη ΧΑΜΟΓΕΛΟ ή XAMOGELO στο 54020. Έτσι ενισχύουμε με 2,46 € το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.

Η  ώρα της αναχώρησης από το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

ΔΕΝ  ΞΕΧΝΑΜΕ

Αρ. Πρωτ.:                                                 Αθήνα, 27/03/2013
                                                                 ΠΡΟΣ: Πρωτοβάθμιες Ενώσεις – μέλη ΠΟΕΥΠΣ

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ «ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι στην σημερινή μας εποχή, η οποία χαρακτηρίζεται απο την κατεδάφιση του κράτους πρόνοιας και των δομών που στηρίζουν τους κοινωνικά αδύναμους αλλά και τις ειδικότερες κατηγορίες συμπολιτών μας όπως τα παιδιά, τα αθώα θύματα της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης που διέρχεται η χώρα μας, πρωτοβουλίες όπως αυτή του συναδέλφου μας Στάϊου Ιορδάνη, ο οποίος υπηρετεί σε Υπηρεσία της Κεντρικής Μακεδονίας, αποκτούν ιδιαίτερη σημασία και αποδεικνύουν το μεγαλείο της ανθρώπινης αλληλεγγύης και της ανθρωπιάς, που ευτυχώς υπάρχει ακόμα και αποτελεί το αντιστάθμισμα στα φαινόμενα σήψης της κοινωνίας μας.
           Ο συνάδελφός μας ξεκίνησε στις 24-03-2013 από την γερμανική πόλη Rostock της Βαλτικής θάλασσας με το ποδήλατό του για την ποδηλατική διάσχιση όλων των χωρών της Ευρώπης με τελική κατάληξη τον Σταυρό Θεσσαλονίκης, διασχίζοντας απόσταση 2.500 χιλιομέτρων και μεταφέροντας το μήνυμα «Το χαμόγελο του παιδιού»! Αποκλειστικός του σκοπός η ενίσχυση του εθελοντικού οργανισμού «Χαμόγελο του παιδιού». Αρνούμενος κάθε οικονομική στήριξη από οποιονδήποτε, ζήτησε μόνο την στήριξη του οργανισμού με ένα SMS στο 54020 (χρέωση 2,46 ανά SMS) γράφοντας την λέξη ΧΑΜΟΓΕΛΟ ή XAMOGELO. Η ενέργειά του αυτή μόνο αξιέπαινη μπορεί να χαρακτηριστεί και δεν μπορεί παρά να τύχει της στήριξης όλων μας, που με την αποστολή ενός μηνύματος μπορούμε να βοηθήσουμε έστω και με τον ελάχιστο αυτό τρόπο τα παιδιά του οργανισμού που βιώνουν την οικογενειακή εγκατάλειψη και τις συνέπειες της. Ας στηρίξουμε όλοι μαζί την αξιοθαύμαστη αυτή ενέργεια με την απλή αποστολή ενός μηνύματος, για να χαρίσουμε λίγο χαμόγελο στα παιδιά αυτά, που το έχουν τόσο ανάγκη!

Για το Δ.Σ. της  Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ.

Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                                                  Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ                                               ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Ο δικός μας Πυροσβέστης Στάιος Ιορδάνης, είναι έτοιμος για το μεγάλο εγχείρημά του. Στις 24 Μαρτίου 2013, ξεκινάει με σκοπό να φτάσει στην αφετηρία του μεγάλου ταξιδιού του  που είναι το ROSTOCK της Γερμανίας

Μόνος, με το ποδήλατό του, θα ξεκινήσει το ταξίδι της επιστροφής και της προσφοράς του,  για τον   Σταυρό Θεσσαλονίκης. Μοναδικός του στόχος είναι η προσφορά. Η προσφορά στο ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ  που όλοι ξέρουμε και  με την  βοήθεια όλων μας,  μπορεί να γίνει ακόμη μεγαλύτερη, μπορεί να γίνει τεράστια.
 Όλοι οι συνάδελφοι από όλη την Ελλάδα, στηρίζουμε την προσπάθειά του και θα είμαστε δίπλα του.
Το blog μας θα είναι συνέχεια μαζί του και θα στηρίζει συνέχεια  την προσπάθεια.
Στηρίζουμε ακολουθώντας τις οδηγίες ή απλά στέλνοντας ένα sms:

54020  Στείλτε μήνυμα στο 54020 τη λέξη ΧΑΜΟΓΕΛΟ ή XAMOGELO (χρέωση 2,46 € ανά SMS)

Παρακολουθήστε το ταξίδι μέσα από την Σελίδα του στο FACEBOOK
ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ´´ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΊ´  επάνω δεξιά για να παρακολουθήσετε το ταξίδι.