Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Α.Ε.Π.Π.: Λειτουργία του Δ.Σ. της Ε.Υ.Π.Σ.Κ.Μ.

Α.Ε.Π.Π.
AΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
 ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

                                                                ΠΡΟΣ
                                                       Το Προεδρείο της Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ


ΘΕΜΑ:<< Λειτουργία του Δ.Σ. της Ε.Υ.Π.Σ.Π.Κ.Μ.>>

Με την παρούσα, θα ήθελα να ενημερώσω σχετικά το Προεδρείο της Ομοσπονδίας μας, καθώς και τα μέλη αυτής, σχετικά με ενέργειες του προεδρείου της Ε.Υ.Π.Σ.Π.Κ.Μ., που έχουν ως αποτέλεσμα τη παράνομη λειτουργία και την συνεχόμενη καταστρατήγηση του καταστατικού της Ένωσης μας και παρακαλώ όπως προβείτε σε απαραίτητες ενέργειες, για την εύρυθμη, ομαλή και νομότυπη λειτουργία του Σωματείου μας.
Συγκεκριμένα:
Σύμφωνα με το άρθρο 10 παρ.3 του Καταστατικού της Ένωσης μας, ορίζετε ότι η τακτική Γενική Συνέλευση (το ανώτατο όργανο της ένωσης μας), συγκαλείται μέσα στο πρώτο τρίμηνο κάθε έτους. Το Προεδρείο της ένωσης μας, δεν έχει προβεί σε καμία παρόμοια ενέργεια, αποτέλεσμα αυτού να είμαστε η μοναδική Ένωση Πανελληνίως, που δεν έχουμε κάνει Γενική Συνέλευση, φυσικά με ευθύνη του προεδρείου. Σημειωτέον, ότι το συγκεκριμένο προεδρείο, δεν έχει προβεί σε καμία Γενική Συνέλευση με την ανάληψη των καθηκόντων του, όπως προβλέπει το άρθρο 10 παρ. 1.β του Καταστατικού μας.
Σύμφωνα με το άρθρο 13, παρ.1 του Καταστατικού μας, σχετικά με τις Συνεδριάσεις του Δ.Σ. της ένωσης μας, ορίζεται ρητά ότι το Δ.Σ. συνεδριάζει τακτικά μία (1) φορά το μήνα. Αρκετές φορές με ευθύνη του προεδρείου δεν έχουν γίνει εντός του μηνός οι προβλεπόμενες συνεδριάσεις, χωρίς να μου έχει δοθεί καμία σχετική δικαιολογία. Πρόσφατο παράδειγμα το Δ.Σ. του προηγούμενο μηνός που ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε (περισσότερες σχετικές πληροφορίες μπορείτε να αναζητήσετε μέσα από το βιβλίο των πρακτικών της Ένωσης μας). Με απόφαση που έχουμε πάρει τα μέλη του Δ.Σ., ορίσαμε ότι το Δ.Σ. θα γίνεται κάθε τελευταία Τρίτη του έκαστου μηνός δυστυχώς όμως αρκετές φορές με ευθύνη του Προεδρείου και χωρίς καν να μας ενημερώσει αναβάλει το Διοικητικό Συμβούλιο, αδικαιολόγητα.
Σύμφωνα με το άρθρο 15, παρ. 1 του Καταστατικού, προβλέπεται ότι ο πρόεδρος καλεί σε συνεδρίαση το Δ.Σ. και ενώ έχει ληφθεί και σχετική απόφαση στο Δ.Σ. και προσωπική τοποθέτηση του προέδρου (προ μηνών, σχεδόν με την ανάληψη των καθηκόντων του ότι θα μας ενημερώνει τηλεφωνικώς τρεις (3) ημέρες νωρίτερα) ουδέποτε το έχει κάνει αυτό, αντιθέτως με ενημερώνουν για την δημιουργία του Δ.Σ. στέλνοντας μου ένα e-mail από το λογαριασμό της Ένωσης, στο προσωπικό μου      e-mail, και αυτό μάλιστα λίγες ώρες πριν να ξεκινήσει το Δ.Σ. Σας γνωρίζω ότι αυτό γίνετε επανειλημμένα, εδώ και αρκετούς μήνες και έχει ως αποτέλεσμα να μην προλαβαίνω να παρευρεθώ σε κάποια Δ.Σ., λόγω του ότι δεν είχα ενημερωθεί αλλά και οικογενειακών ή υπηρεσιακών μου υποχρεώσεων (σας γνωρίζω ότι ως μέλος του Δ.Σ., δεν μου χορηγείται καμία ημέρα συνδικαλιστικής άδειας).
Σύμφωνα με το άρθρο 13 παρ. 2 του Καταστατικού μας, πρέπει τας μέλη του Δ.Σ. να υπογράφουμε το πρόχειρο πρακτικό των συνεδριάσεων και στην αρχή κάθε συνεδρίασης, πρέπει να διαβάζονται τα πρακτικά της προηγούμενης συνεδρίασης και να επικυρώνονται και να υπογράφονται από τα μέλη του Δ.Σ. Ουδέποτε έχουν διαβασθεί τα σχετικά έγγραφα, αρκετές φορές αναγράφονται <<αλλοιωμένες>> οι τοποθετήσεις μου στο Δ.Σ. και ποτέ δεν μου έχουν ζητηθεί με την λήξη του Δ.Σ., να υπογράψω το σχετικό έγγραφο.
Η σχετική αλληλογραφία της Ένωσης, ποτέ δεν γνωστοποιείτε προς ενημέρωση των μελών του Δ.Σ. και προσωπικά έχω ζητήσει εγγράφως αρκετές φορές να μου χορηγηθούν κλειδιά του γραφείου της Ένωσης, αλλά σκοπίμως ακόμα δεν μου έχουν δοθεί. Επίσης, έχω ζητήσει εδώ και μήνες τα πρακτικά των συνεδριάσεων του Δ.Σ., αλλά εντέχνως δεν μου έχουν κοινοποιηθεί, όπως και υποχρεούται το προεδρείο να κάνει. Όσο αφορά το κλίμα που επικρατεί στα Δ.Σ. είναι τουλάχιστον <<καφενειακού επιπέδου>> με συχνές ύβρεις και εκφράσεις τύπου <<εγώ είμαι ο πρόεδρος , εγώ κάνω κουμάντο εδώ μέσα και θα γίνει αυτό που θα πω εγώ>> .  
    Θεωρώ ότι η συνεχιζόμενη μεθόδευση και αντισυνδικαλιστική συμπεριφορά προς την παράταξη μας και η καταστρατήγηση των άρθρων του Καταστατικού μας, από το συγκεκριμένο προεδρείο, έχει ως αποδέκτες όλα τα μέλη της Ένωσης μας και υποθάλπει την ενότητα της.
Θεωρούμε ως παράταξη, τουλάχιστον ανήθικη και απρεπή τη συγκεκριμένη συμπεριφορά. Τέτοιες ενέργειες υποβαθμίζουν τους θεσμούς του Συνδικαλισμού μας, συνεχίζοντας την καταρράκωση του.
Μανουσάκης Ανδρέας                                                                                          Μέλος του Δ.Σ. της Ε.Υ.Π.Σ.Π.Κ.Μ.
Στοιχεία επικοινωνίας : τηλ. επικ. 6932473511 wind